טריפל דאבל לווסטברוק, ביל להט עם 51 נקודות מול פורטלנד

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

כוכב אוקלהומה היה בלתי עציר עם 34 נקודות, 14 אסיסטים ו-13 כדורים חוזרים ב-94:100 המשובח מול יוטה. ביל השכיח את חסרונו של וול עם תצוגה מפלצתית ב-92:106 על הבלייזרס ושיא קריירה. קרי ייעדר כשבועיים

(גודל טקסט)
שלושה משחקים התקיימו הלילה ב-NBA. במוקד: אוהלקומה קיבלה תצוגה בלתי נשכחת מראסל ווסטברוק מול יוטה. טורנטו מחצה את פיניקס וגם וושינגטון חגגה הלילה. אחרי החגיגות האישיות, גולדן סטייט הוציאה הודעה רשמית לפיה הפציעה של סטף קרי חמורה משחשבו. כוכב האלופה ייעדר כשבועיים ובקבוצה מקווים כי הוא ישוב לסגל לקראת משחקי חג המולד. 


אוקלהומה – יוטה 94:100

איזה ניצחון חשוב עבור הת'אנדר, שהוכיחו שאפשר לנצח גם דרך משחק הגנתי טוב. המארחת פתחה בצורה נהדרת, אך ירדה בפיגור תשע נקודות בסיום הרבע הראשון. הג'אז לא הורידו את הרגל מהגז וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 19:28. דווקא אז, ראסל התעורר וסיים את המשחק עם טריפל דאבל מפלצתי של 34 נקודות, 14 אסיסטים ו-13 כדורים חוזרים. פול ג'ורג' קינח עם 21, כרמלו אנתוני הסתפק ב-14. דנובן מיצ'ל בלט המפסידה עם 31 נקודות, ג'ו אינגלס (אקס מכבי תל אביב) תרם רק 16.


טורנטו – פיניקס 113:126

תצוגה התקפית מפלצתית של הראפטורס, סידרה להם ניצחון ביתי ויקר. דווין בוקר שוב בלט עם 19 נקודות כאשר הוא קיבל תמיכה משבעה שחקנים נוספים שתרמו במספרים דו ספרתיים, אך זה לא עזר מול הקו האחורי של המארחת. דמאר דרוזן וקייל לאורי רתחו עם 20 נקודות כ"א כאשר סרג' איבקה תרם 19 נקודות. גם מיני קאמבק של הסאנס ברבע השני לא הצליח להושיע אותם.


וושינגטון – פורטלנד 92:106

בארדלי ביל פשוט התפוצץ על הטרייבלייזרס עם 51 נקודות ב-43 דקות, שהשכיחו את החיסרון של ג'ון וול והעניקו לו שיא קריירה מרשים. מדובר בתצוגה חסרת תקדים של הגארד מהבירה, שהיה בלתי עציר עם 21 מ-37 מהשדה. הפתיחה הייתה שייכת לוויזארדס, שהציגו יציבות. דמיאן לילארד בלט אצל המפסידה עם 30 נקודות, רק 15 ליוסוף נורקיץ'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי