קווין דוראנט: "לא ידעתי שכספי עד כדי כך טוב לפני שהוא הגיע"

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הכוכב האמריקאי החמיא לפורוורד הישראלי (17 נק' ו-11 ריב') אחרי ה-97:112 של גולדן סטייט מול דאלאס. כספי נשאר צנוע: "רק מנסה לשחק את המשחק כמו שצריך"

(גודל טקסט)
בזמן שכולם חשבו שעומרי כספי יהיה נער פוסטר בגולדן סטייט, ממשיך הישראלי להוכיח שהעובדה שהוא פותח בחמישייה בקבוצה הטובה בעולם לא מקרית. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא רשם 30 דקות במשחק מול דאלאס, קלע 17 נקודות והוריד 11 כדורים חוזרים בניצחון 97:112. אז נכון שכספי "מנצל" את חסרונם של הפצועים והנעדרים, אבל ממשחק למשחק הוא מוכיח שלא סתם הביאו אותו.


"אני רק מנסה לשחק את המשחק כמו שצריך, לזרוק מתי שצריך, לחתוך מתי שצריך" הצטנע הכוכב הישראלי בסיום. "זה כיף שהכל מתחבר ככה, דברים הלכו לנו בהתקפה וקלענו כמו שצריך. המאמנים שלנו עושים עבודה טובה, כולם מוכנים כל הזמן, כולל שחקני הספסל, וזה משתלם עכשיו".


 


כספי הוסיף: "אני לא רגיל לשחק כמות כזו של דקות וגם חבר'ה אחרים ששיחקו הרבה היום, אבל כולנו מוכנים כל רגע לעלות ולתת הכל, כל אחד אצלנו יודע מה הוא צריך לעשות, וזה פשוט כיף. אני משתדל להישאר חד בכל הזדמנות שצריך אותי ולהרוויח את האמון של חבריי לקבוצה והמאמנים שלי".


הפורוורד הישראלי פרגן במיוחד לקווין דוראנט ואמר עליו: "KD מדהים. כל העונה הוא משחק נהדר, אבל בימים האחרונים הוא מגביר את הקצב ומוביל אותנו בהגנה, בהתקפה, בחסימות, במסירות, בכל. לדעתי, הוא יכול להתמודד העונה על פרס שחקן ההגנה של העונה, ובנוסף גם מנהיג אמיתי. הוא תמיד אומר מילה טובה בכל פעם שמישהו עושה מהלך לא טוב וזה מעודד ומרגיע. אני מחטיא ליי אפ, והוא ניגש אליי ומעודד אותי. הוא נותן לי כל כך הרבה ביטחון, זה כיף לשחק לצידו, אני פשוט אוהב אותו".



קווין דוראנט. הופתע מהיכולת של כספי (AFP)


דוראנט לא נשאר חייב והחמיא לישראלי: "אני מודה שלא ידעתי שהוא עד כדי כך טוב לפני שהוא הגיע. עומרי ממש מפתיע אותי לטובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי