114:116 לווריורס אחרי הארכה, טקס מרגש לקובי בראיינט

קובי בראיינט
קובי בראיינט | טוויטר

דוראנט הבטיח עוד ניצחון אחרי משחק קשוח בסטייפלס סנטר, שעיקרו היה בכלל במחצית עם העלאת שתי גופיותיו של הבלאק ממבה לתקרת האולם. דאבל דאבל לכספי של 14 נקודות ועשרה ריבאונדים

(גודל טקסט)
לילה מיוחד היה הלילה בסטייפלס סנטר. מעבר למשחק המצוין, בו גברה גולדן סטייט על הלייקרס 114:116 אחרי הארכה, הגיע אחד הרגעים המרגשים בחייו של אחד הכדורסלנים הטובים בהיסטוריה – קובי בראיינט.


הבלאק ממבה קיבל כבוד מהקבוצה בה בילה את כל שנות הקריירה שלו, והלייקרס הפרישו את שתי הגופיות אותן לבש לאורך השנים, זו עם הספרה 8 וזו עם הספרה 24.



הטקס התקיים במחצית המשחק, והשחקן האגדי אף נטל את המיקרופון על מנת להודות למועדון, לאוהדים, ובעיקר למשפחתו שישבה ביציע: "תודה על התמיכה, על האהדה ועל השנים המדהימות".


8️⃣2️⃣4️⃣ #Ko8e24pic.twitter.com/u0CD7Tbgzw

— Los Angeles Lakers (@Lakers) December 19, 2017

והיה גם כדורסל. הווריורס פתחו חזק וסיימו את הרבע הראשון ביתרון שמונה נקודות, אך עם השראה מבראיינט הלייקרס הוכיחו נחישות ונגסו בהפרש בדרך לפיגור נקודה בלבד ברבע השלישי. עומרי כספי הפגין יכולת טובה וסיים עם דאבל דאבל של 14 נקודות ועשרה ריבאונדים, אך קבוצתו לא הצליחה לסגור את המשחק, ולמרות פער חמש נקודות בדקה האחרונה המארחת גררה את המשחק להארכה.


גם בחמש הדקות האחרונות המשיך המשחק להתנהל בצורה צמודה, ולונזו בול הפגין יכולת שיא שכמעט והביאה ניצחון לצהובים-סגולים. עם זאת, 24 שניות לסיום, לקח דורנאט את הכדור במצב של 114:114 וקלע סל ניצחון בקור רוח אופייני. בול עוד חדר לסל והגיע עד הטבעת בשניות הסיום, אבל דייויד ווסט חסם אותו.


@kobebryant takes the in for tonight's #ko8e24 ceremony! pic.twitter.com/Pvo2FrX9ZU

— NBA (@NBA) December 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי