נוביצקי: סטף קרי הוא הקלע הגדול בתולדות המשחק

סטף קרי
סטף קרי | AFP

שחקנה הוותיק של דאלאס החמיא לכוכב גולדן סטייט שקלע שלשת ניצחון ב-122:125 של הווריירס. אייזאה תומאס לאחר החזרה לגארדן: "אין לי רגשות רעים כלפי אף אחד, סלחתי לאיינג'"

(גודל טקסט)

סטף קרי המשיך הלילה (בין רביעי לחמישי) את הכושר המטורף שלו מאז החזרה מפציעה והפעם צלף 32 נקודות, כולל שלשת ניצחון שלוש שניות לסיום ב-122:125 הדרמטי של גולדן סטייט על דאלאס.

דירק נוביצקי, הכוכב הוותיק של דאלאס, שכבר ראה הכל בקריירה, אמר בסיום: "נתנו מבט פתוח מדי לקלעי הגדול בתולדות המשחק". קרי עצמו אמר: "דריימונד גרין עשה חסימה מעולה וסייע לי להגיע לעמדה נוחה. היה לי את הביטחון ולכן לקחתי את הזריקה. הרגשנו טוב עם זה וזה הצליח".

במשחק המסקרן של הלילה ניצחה בוסטון בקלות יחסית 88:102 את קליבלנד. האירוע המרכזי היה כמובן החזרה של של אייזאה תומאס ל-TD גארדן. הגארד נמוך הקומה, שרק בלילה הקודם חזר מפציעה ארוכה, קיבל מנוחה ולא שיחק. אבל למרות זאת קיבל קבלת פנים חמה מהאוהדים במסצו'סטס.

"אני מאוד אוהב את העיר הזו ואת הארגון הזה", אמר תומאס. "נתנו לי כאן את ההזדמנות שתמיד רציתי לקבל. אין לי רגשות רעים כלפי אף אחד. אני שמח לחזור לכאן. סלחתי לדני איינג' על הטרייד, הכל בסדר בינינו".

לברון ג'יימס. זרקו עליו שחקנים בהגנה (AFP)
לברון ג'יימס. זרקו עליו שחקנים בהגנה (AFP)

מאמן הסלטיקס בראד סטיבנס הסביר את האסטרטגיה שעבדה לקבוצתו בהגנה: "אין אף שחקן שיכול לשמור על לברון במשך משחק שלם. זרקנו עליו כמה שיותר שחקנים, ואז צריך להתפלל". קינג ג'יימס עצמו סיפר: "הם היו מוכנים לכל מה שרצינו לעשות ועשו הגנה מעולה. כבר בעונה שעברה הסלטיקס היוו איום עלינו, הפעם הם החטיפו לנו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי