טורונטו השפילה את קליבלנד, לברון צרח על השחקנים

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

המשבר של סגנית האלופה מחריף, הפעם עם 133:99 מול הראפורס. הכוכב ניהל את פסק הזמן ברבע השני ודחק את צוות האימון הצידה. בוסטון מחקה פיגור 22 נקודות בדרך ל-103:114 על פילדלפיה בלונדון

(גודל טקסט)

משחקי ה-NBA נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי) ושוב סיפקו דרמות גדולות. במוקד: קליבלנד שוב הובסה, הפעם מול טורונטו. לעומתה, בוסטון גברה על פילדלפיה במשחק שהתקיים בלונדון. הקליפרס המשיכו לנצח, הלייקרס הפתיעה את סן אנטוניו. 


טורונטו – קליבלנד 99:133

מה עובר על סגנית האלופה? הקאבס ספגו עוד תבוסה, כשלברון ג'יימס הכניס לפנתיאון שלו שיא שלילי עם שני הפסדים רצופים ב-25 נקודות ומעלה. הכוכב כל כך רתח מזעם על חבריו לקבוצה כשבמהלך הרבע השני הזיז את טיירון לו וצוות האימון הצידה, כדי להעביר את פסק הזמן, לצערו זה גם לא עבד. אם הרבע הראשון היה עוד צמוד, הרבע השני סימן את הבריחה של הראפטורס. פרד ואנווליט ציין שיא קריירה של 22 נקודות, יונאס ולנצ'יונאס תרם 15 נקודות ו-18 כדורים חוזרים (שיא עונתי), כל זה ללא קייל לאורי וסרג' איבקה. לברון היה בגדר השחקן היחיד שסיפק את הסחורה אצל הקאבס עם 26 נקודות, בדרך להפסד שישי בשמונת המשחקים האחרונים.

 


פילדלפיה – בוסטון 114:103

אפילו קווין דה בריינה נהנה מהחגיגה בלונדון, בסיומה הסלטיקס רשמו ניצחון 34 העונה. גם פיגור 22 נקודות במחצית לא עצר את בוסטון, שרשמה ניצחון שביעי ברציפות. הרבע השלישי היה בסימן ריצה ירוקה (22:37) בדרך להפרש משמעותי, כשהסיקסרס ספגו את ההפסד הראשון שלהם בבירה האנגלית, במפגש הראשון שלהם. קיירי אירווינג בלט עם 20 נקודות, ממול – ג'יי ג'יי רדיק (22), בן סימונס (16) וג'ואל אמביד (15 נקודות, עשרה כדורים חוזרים) לא הצליחו להושיע.


לוס אנג'לס לייקרס – סן אנטוניו 81:93

ברנדן אינגרם רתח עם 26 נקודות על חשבון הספרס, שספגו את ההפסד ה-15 שלהם העונה. לונזו בול תרם 18 נקודות עם דקות איכותיות, אליהן הוא הוסיף גם עשרה כדורים חוזרים. למרכוס אולדריג' בלט עם 20 נקודות אצל המפסידה, כששאר החברים התקשו לשמור על קצב. גרג פופוביץ' עם הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, מישהו אמר משבר?


סקרמנטו – לוס אנג'לס קליפרס 121:115

לו ווילימאס הסתפק הלילה ב-30 נקודות, לעומת ה-50 שהמטיר על גולדן סטייט. כוכב הקליפרס גם קיבל סיוע משמעותי עם 18 נקודות ו-12 כדורים חוזרים של בלייק גריפין. אפילו החבר מילוש תיאודוסיץ' היה יעיל (עשר נקודות ותשעה אסיסטים), אחרי הפציעה. בוגדן בוגדנוביץ' סחף את הקינגס עם 22 נקודות, אך הם עם הפסד 28 העונה ושלישי ברציפות. 
 

@KingJames a delivery for you from the agent of chaos pic.twitter.com/1fpsZ0Q8Wz

— Rob Perez (@World_Wide_Wob) 12 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי