דיווח: כספי הוצע ללוס אנג'לס קליפרס יחד עם איגואדלה ויאנג

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

ב-ESPN מדווחים כי גולדן סטייט נחושה לבצע שינויים ואף הייתה מוכנה לכלול את 3 השחקנים כדי לצרף את בארדלי. הלייקרס ירדו מאופציית לברון ומתכננים בניית גלאקטיקוס בקיץ 2019. קרון באטלר פרש

(גודל טקסט)
האם עומרי כספי בדרך לקבוצה חדשה? על פי דיווח היום (שלישי) של ESPN, עולה כי הפורוורד עשוי לעזוב בקרוב את גולדן סטייט. כזכור, מעמדו של כספי התערער לאחרונה ולקראת סיום מועד הטריידים, הוא עשוי להיכלל בעסקה של האלופה עם לוס אנג'לס קליפרס. על פי הדיווח, הפורוורד יעבור לרוקטס יחד אנדרה איגואדלה, ניק יאנג ופטריק מקאו בתמורה לאייברי בארדלי. האחרון הצטרף לקליפרס לאחרונה כחלק מהטרייד ששלח את בלייק גריפין לדטרויט.


עדיין לא ברור האם העסקה תצא אל הפועל, בשל המגבלות שחלות על גולדן סטייט בנוגע לתקרת השכר. האפשרות לבצע טריידים תסתיים ביום חמישי הקרוב ב-22:00, ועד אז הספקולציות ימשיכו לעסוק בסגל של סטיב קר.



כזכור, כספי הצטרף העונה לאלופה בתור שחקן חופשי וזכה למחמאות רבות מחבריו לקבוצה וקר. הוא סיפק העונה ממוצע של 6.3 נקודות, 4.1 כדורים חוזרים וכול זה ב-15 דקות בממוצע למשחק. הפציעות בסגל של הווריירס בפתיחת העונה העלו את קרנו של הפורוורד, אולם אחרי שהתותחים הכבדים חזרו לכשירות – כמות הדקות של כספי נפגעה וגם יכולתו. בשבוע האחרון דווח כי הצוות המקצועי של האלופה נחוש לבצע שינוי בסגל, בעיקר בשל העובדה כי התרומה מהספסל של הווריירס היא הנמוכה ביותר בליגה. כעת, נותר להמתין עד ליום חמישי כדי לברר מה יעלה בגורלו של הפורוורד.


קליי תומפסון. יגיע להוליווד? (AFP)
קליי תומפסון. יגיע להוליווד? (AFP)


בעניין אחר, אדריאן ווז'רנובסקי ורמונה שלבורן מ-ESPN טוענים שהלייקרס ירדו מאפשרות צירופם של לברון ג'יימס ופול ג'ורג' בקיץ הקרוב ומעדיפים לרכז את המאמצים לבניית קבוצה שתורכב משחקנים חופשיים בקיץ 2019. לפי הדיווח, השמות המובילים בפנקסים של הנשיא לענייני כדורסל מג'יק ג'ונסון והג'נרל מנג'ר רוב פאלינקה הם קוואי לנארד, קליי תומפסון וג'ימי באטלר שיסיימו את חוזיהם בקיץ הבא. 


 

Thank You…. #TuffJuice

A post shared by Caron Butler (@caronbutler) on



קרון באטלר הודיע על פרישה ממשחק פעיל. הגארד, שנבחר במקום העשירי בדראפט 2002, לא שיחק מאז עונת 2015/16 והחליט לסיים את הקריירה המכובדת שלו שנמשכה 14 עונות ובמהלכה שיחק בתשע קבוצות שונות.


"זה היה מסע נהדר וברכה אמיתית", אמר באטלר בהודעת הפרישה. "כל דרך מגיעה לסיומה בסופו של דבר, גם אם היא טובה. היום החלטתי לפרוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי