ווסטברוק: פאצ'וליה שחקן מלוכלך, הוא ניסה לפצוע אותי

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

כוכב אוקלהומה זעם על שחקן גולדן סטייט: "הוא פגע בי בכוונה", ג'ורג': "הוא פגע בהרבה שחקנים בהיסטוריה". אירווינג: "החרא הזה מגוחך". המספרים, התגובות והחדשות מעוד לילה גדול ב-NBA

(גודל טקסט)
כמיטב המסורת בשנה וחצי האחרונות גולדן סטייט ואוקלהומה סיפקו הלילה (בין שבת לראשון) עוד משחק יצרי ולוהט כשדווקא התוצאה לא הייתה צמודה בכלל – 80:112 מוחץ לווריירס.


תגובות
ראסל ווסטברוק זעם בסיום על זאזה פאצ'וליה, שחקן שההיסטוריה שלו מלאה בעבירות מלוכלכות. הגיאורגי נפל על כוכב הת'אנדר במהלך שנדמה שיכול היה להימנע. "הוא נפל על הרגל שלי וניסה לפצוע אותי", כעס ווסטברוק בסיום. "מה אתם חושבים שקרה? תגידו את האמת. ברור שהוא נפל עליי בכוונה". כשנשאל האם פאצ'וליה שחקן מלוכלך ענה: "כן, בהחלט".




פול ג'ורג', חברו של ווסטברוק, הסכים: "אתם מכירים את זאזה ואת ההיסטוריה שלו. הוא פגע בהרבה שחקנים. אף אחד לא דחף אותו, הוא כיוון את הנפילה שלו". גם קיירי אירווינג מבוסטון סלטיקס כתב בחשבון האינסטגרם: "הליגה חייבת להסתכל על האיש הזה, החרא הזה מגוחך". פאצ'וליה עצמו סירב להגיב לתלונות כלפיו: "זה ילדותי, אני לא מגיב לזה".


בגולדן סטייט היו מרוצים מהניצחון ומהיכולת. קווין דוראנט (28 נקודות ב-4 מ-6 ל-3) אמר: "אנחנו אלופים ויש לנו את אחד המאזנים הטובים בליגה (14:46). אנחנו חייבים להיות אנחנו ולהמשיך את מה שעשינו בשנים האחרונות".


Kyrie Irving has thoughts on Pachulia falling on Westbrook's leg: "that s*** is ridiculous" pic.twitter.com/fPJayhbzT4

— Fred Katz (@FredKatz) February 25, 2018


דריימונד גרין שספג עוד עבירה טכנית (15 העונה, בעבירה הבאה הוא יורחק ממשחק אחד) הגיב: "אני טיפוס רגשי שמשחק עם אמוציות גבוהות. אני אוהב את המשחק הזה ומשחק אותו בלהט גבוה. אני אמשיך לשחק עם הלהט הזה".


Westbrook on Pachulia falling into his leg: "Don't ask me a dumb question. Obviously it was intentional." pic.twitter.com/9sKpS2TgnH

— Fred Katz (@FredKatz) February 25, 2018


חדשות
מינסוטה הודיעה כי בדיקת ה-MRI של ג'ימי באטלר גילתה פגיעה במיניסקוס ועדיין אין לוח זמנים לחזרו. לפי שאמס צ'רניה מיאהו מדובר בקרע במיניסקוס בברך הימנית מהפציעה שהתרחשה במהלך המשחק מול יוסטון והשחקן עדיין לא החליט באשר לטיפול. לפי ההערכות זמן ההחלמה המשוער הוא 6-8 שבועות.


עומרי כספי. בצורת (AFP)
עומרי כספי. בצורת (AFP)


מספרים
* עומרי כספי קיבל 6 דקות, כולן בגאברג' טיים וסיים עם 0 נקודות (0 מ-2 מהשדה), 3 ריבאונדים ואסיסט אחד. הפורוורד הישראלי לא קלע נקודה מאז משחק השיא שלו מול פיניקס לפני כשבועיים.


* ערב מסויט לפול ג'ורג'. פורוורד הת'אנדר קלע 1 מ-14 מהשדה (1 מ-9 ל-3). את המחצית הראשונה הוא סיים עם 0 מ-9 מהשדה, הנתון הגרוע בקריירה שלו.


* אולי לא ציפיתם, אבל דירק נוביצקי עלה למקום הראשון בטבלת החוסמים של דאלאס כשהוא עוקף את שון מריון.


* העונה הטובה של פילדלפיה נמשכת. הסיקסרס השיגו ניצחון עשירי ברציפות בבית מאז 2002. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי