לברון: אני שחקן שהליגה עוד לא ראתה, יחיד מסוגו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד לא חסך במחמאות עצמיות לאחר ציוני הדרך ההיסטוריים שקבע בניצחון על ברוקלין: "ההישג הזה מגיע לי, אני עושה הרבה דברים שאף אחד לא רואה". כל התגובות והמספרים מהלילה הבלתי נשכח

(גודל טקסט)
גם כשהוא בגיל 33, לברון ג'יימס לא מפסיק להדהים. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא השלים לראשונה בקריירה חודש עם ממוצע של טריפל דאבל ועזר לקבוצתו לנצח 123:129 על ברוקלין נטס.


תגובות
"תמיד הייתי גאה בזה שאני איום של משולש", אמר לברון בסיום המשחק. "אני לא סקורר, אבל אני יודע לקלוע, לקחת ריבאונדים ולעזור בהגנה ובהתקפה ואני גם אוהב לערב את החברים לקבוצה. אני לא אוהב שמשווים אותי לאחרים, אני שחקן שהליגה הזו עוד לא ראתה עד היום. יחיד מסוגו. ההישג הזה מגיע לי כל העבודה".



היכולת מפתיחת העונה: "זה מצריך ממני הרבה כוח ואנרגיות. אני מנסה להכין את עצמי לעונה ארוכה. כשאף אחד לא רואה, אני עובד על הדברים הקטנים ועל הגוף שלי. לא קל לבוא מוכן מבחינה מנטלית לשנה ה-15 שלי. השחקנים והמאמנים שלנו נותנים לי לצאת למגרש בכל משחק ולהוביל אותם".


 

It's just surreal!! Knowing where I come from(the bottom). To accomplish a feat never done before in the league I grew up only dreaming that i could be apart of. WOW!! #striveforgreatness #Istandsolodolo #jamesgang

A post shared by LeBron James (@kingjames) on



מספרים

* זה היה הטריפל דאבל ה-12 של המלך העונה וה-67 בקריירה שלו. בעקבות כך הוא השלים חודש שלם (עשרה משחקים) עם ממוצע של טריפל דאבל, לראשונה בקריירה.


* לברון מסר את האסיסט ה-8,000 בקריירה והפך לשחקן היחיד אי פעם עם לפחות 30,000 נקודות, 8,000 ריבאונדים ו-8,000 אסיסטים.


* לברון בן ה-33 הוא השחקן המבוגר אי פעם עם ממוצע טריפל דאבל בחודש. כוכב קליבלנד שבר את שיאו של ווילט צ'מברליין, שעשה זאת בגיל 31.


* קינג ג'יימס הוא השחקן הרביעי בהיסטוריה שמעמיד ממוצעי טריפל דאבל בחודש. השלושה לפניו הם ווילט צ'מברליין, אוסקר רוברטסון וראסל ווסטברוק.


* רק עשרה שחקנים בהיסטוריה מסרו 8,000 אסיסטים, לברון הוא ה-11.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי