דייויד בלאט: עדיין יש לי עסקים בלתי גמורים ב-NBA

דייויד בלאט ו-וויל קאמינגס
דייויד בלאט ו-וויל קאמינגס | אתר רשמי

המאמן הישראלי התראיין למגזין "ריבאונד" ושוב לא הסתיר את רצונו לחזור לליגה הטובה בעולם: "לא קיבלתי הזדמנות להשלים את הפרויקט שלי". על הפייבוריטיות לזכייה ביורוליג: "פנרבחצ'ה וצסק"א"

(גודל טקסט)

דייויד בלאט התראיין היום (רביעי) למגזין "ריבאונד" בארצות הברית ושוב לא הסתיר את רצונו העז לחזור בקיץ לאמן ב-NBA. בין השאר דיבר המאמן הישראלי על העונה האחרונה בדרושפאקה וגם ניתח את המצב ביורוליג.

הרצון לחזור ל-NBA: "זו הייתה חוויה חשובה בקריירה ואני שמח שהיא התרחשה, אבל עדיין יש לי שם עסקים בלתי גמורים. למדתי הרבה, אבל אני מרגיש שלא סיימתי שם ולא קיבלתי את ההזדמנות להשלים את הפרויקט שלי. לא שיניתי את הפילוסופיה שלי ב-NBA, אבל הנסיבות היו שונות".

הפילוסופיה והעונה בדרושפאקה: "היחסים עם האנשים חשובים מאוד. אתה חייב ליצור סביבה טובה כדי להצליח ולעבוד כמו שצריך עם אנשים. ניסינו לבנות זהות ואני חושב שהתקדמנו והשגנו תוצאות טובות, בעיקר במפעל האירופי".

הפייבוריטיות לזכייה ביורוליג: "פנרבחצ'ה וצסק"א הפייבוריטיות. יש להם בסיס שחקנים שרץ כמה שנים ומאמנים טובים מאוד. אין להם בעיות של המשכיות, איכות וכימיה. גם אולימפיאקוס ופנאתינייקוס מועמדות. לריאל מדריד יש בעיה של יציבות ולכן אני שם אותם קצת מתחת".

דייויד בלאט. רוצה לחזור ל-NBA (דרושפאקה, האתר הרשמי)
דייויד בלאט. רוצה לחזור ל-NBA (דרושפאקה, האתר הרשמי)

ההצלחה של אוברדוביץ': "התוצאות שלו מדברות בשבילו, אבל מה שמיוחד אצלו זה שהוא אף פעם לא נשאר במקום ותמיד במרדף כדי להשתפר. אני עוקב אחריו כבר שנים רבות וראיתי איך הפילוסופיה והגישה הטקטית שלו השתנו. יש לי רק דברים טובים להגיד עליו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי