קליי תומפסון נפצע ועשוי להיעדר מספר שבועות

קליי תומפסון
קליי תומפסון | AFP

כוכב גולדן סטייט נפגע באצבעו, הערכה מחודשת בעניינו תתבצע בשבוע הבא. ווסטברוק התרגש לאחר שקבע את הטריפל-דאבל ה-100 בקריירה, כרמלו אנתוני: "כולנו צריכים להעריך את האפשרות לשחק איתו"

(גודל טקסט)

מכת הפציעות ממשיכה ליפול על גולדן סטייט. בנוסף לסטף קרי, גם קליי תומפסון נפגע באצבעו ועשוי להחמיץ מספר שבועות. ההערכה מחודשת בעניינו תיערך ב-22 לחודש. גם דריימונד גרין פצוע ולא ישחק מול לוס אנג'לס לייקרס (בין רביעי לחמישי).

ראסל ווסטברוק הפך הלילה לרביעי בהיסטוריה שמגיע ל-100 טריפל-דאבלים, ולא נותר דבר מלבד לעמוד ולמחוא כפיים לגארד בן ה-29. הניצחון של אוקלהומה 107:119 באטלנטה, ניצחון חשוב ששמר את הת'אנדר במקום הרביעי, הוא רק סיפור צדדי בלילה הענק של ה-MVP שנכנס לספרי ההיסטוריה לצד אוסקר רוברטסון, מג'יק ג'ונסון וג'ייסון קיד.

"זה משוגע, זה תמיד משוגע", אמר הלילה ווסטברוק, "אני פשוט אסיר תודה שיש לי את האפשרות לשחק לצד חבריי לקבוצה, שמח שיש לי את האפשרות להגשים דבר כזה. זאת העבודה שלי, אני משחק בשבילם".

חבריו לקבוצה, שעדיין מתקשים להכיל את הדבר הזה שנקרא ראסל ווסטברוק, חילקו לו מחמאות בלי סוף. "כל מה שרואים אותו מציג זה את התחרותיות, את ה'לעולם אל תיכנע' הזה", אמר פול ג'ורג'. "זה מה שראסל עושה. הוא הבחור שלעולם לא נכנע", הוסיף ג'ורג', שנפצע במהלך המשחק והדאיג מעט את קבוצתו.

גם כרמלו אנתוני, שקלע ארבע מתוך חמש שלשות ברבע השלישי בלבד, התלהב מהנתון החד-פעמי של חברו: "בשבילי, זה רגע מיוחד להיות שם לצידו. זה משהו שכולנו צריכים להעריך, האפשרות הזאת להיות ברגע הזה בדיוק. מה שזה דורש, לעשות את זה לילה אחרי לילה, זה פוקוס שאי אפשר לתאר. ככה הוא עושה את זה".

ווסטברוק.
ווסטברוק. "אסיר תודה שאני יכול לשחק את המשחק הזה" (AFP)

"זה מדהים", אמר מאמן הת'אנדר בילי דונובן. "לעשות את זה מאה פעמים, זה מראה על טביעת האצבע שיש לווסטברוק על המשחק, וכמה קשה הוא עובד."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי