טיירון לו עוזב את קליבלנד

טיירון לו
טיירון לו | AFP

מי שהחליף את דייויד בלאט על הקווים נאלץ לקחת צעד אחורה מאימון בשל בעיות בריאותיות. "החלטתי להתמקד בשיפור מצבי". ג'יימס: "אני לא מופתע". שלושה שבועות לפתיחת הפלייאוף - לברון וחבריו ללא מאמן

(גודל טקסט)
 בהודעה רשמית של קליבלנד וביחד עם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן הודיע היום (שני) טיירון לו כי הוא לוקח צעד אחורה מאימון ולמעשה עוזב את קליבלנד בשל בעיות בריאותיות.


"אחרי הרבה שיחות עם הרופאים וקובי אלטמן ולאחר הרבה מחשבה החלטתי להתמקד בשיפור מצבי הבריאותי ולקחת צעד אחורה מאימון בזמן הקרוב ולפחות עד סוף העונה" מצוטט לו בהודעה, "היו לי כאבים בחזה וסימפטומים נוספים שהתבטאו במחסור בשינה בשנה האחרונה". כזכור, לו החליף ב-2016 את דיוויד בלאט כמאמן הראשי של קליבלנד והוביל אותה לאליפות בעונתו הראשונה ולגמר ה-NBA בעונה שעברה. "הדבר האחרון שאני רוצה הוא לפגוע בקבוצה. אני אשתמש בזמן הקרוב כדי לעבור בדיקות ולהתמקד בהבראתי. המטרה שלי היא לחזור חזק יותר וטוב יותר כדי להוביל את הקבוצה להישגים נוספים".


טיירון לו.
טיירון לו. "הדבר האחרון שאני רוצה הוא לפגוע בקבוצה" (אתר קליבלנד)


קובי אלטמן הוסיף: "אנחנו יודעים כמה מסובכים המצבים האלה. אנחנו תומכים בטיירון לחלוטין ונתמוך בו לכל אורך הדרך". לברון ג'יימס הגיב בטוויטר: "אני חושב שזה נמשך כבר תקופה, אז אני מבין מה הוא עבר ועובר במהלך העונה וכמובן שהבריאות היא הדבר הכי חשוב בחיים. אני לא מופתע מכך".


LeBron James said that coach Tyronn Lue's stepping away from coaching is "well overdue. #Cavspic.twitter.com/MNesTxq4gn

— clevelanddotcom (@clevelanddotcom) March 19, 2018

לפי פרסומים בארצות הברית, קיימת אפשרות כי לו ייעדר לשבועות בודדים בלבד ובינתיים מי שיחליף אותו על הקווים יהיה לארי דרו. הקאבלירס נמצאים במקום השלישי במזרח עם מאזן 29-40 וישחקו הלילה נגד מילווקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי