כספי: "אני מחלים ולא מרגיש שרוצים לשחרר אותי"

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הפורוורד הישראלי התייחס לשמועות בארצות הברית כי הוא המועמד המוביל לפנות את מקומו לקווין קוק: "אני עובד קשה כדי להחלים מהפציעה" הסיבות לסיכוי לשחררו: חוסר יציבות, פציעות והחוזה עד תום העונה

(גודל טקסט)

"אני עובד קשה כדי להחלים מהפציעה וייקח לי עוד כמה ימים להחלים"', כך אמר הערב (רביעי) עומרי כספי, פורוורד גולדן סטייט והתייחס גם לשמועות עלכך שהקבוצה עשויה לשחרר אותו לפני הפלייאוף. "ממש לא מרגיש כך. אני מרגיש שהקבוצה צריכה אותי".

עד 11 באפריל יצטרכו קבוצות ה-NBA להחליט אלו שחקנים יירשמו לפלייאוף ונראה שההתלבטות בגולדן סטייט גדולה. לפי אחד האתרים המקומיים בקליפורניה הווריירס החליטו להעניק חוזה ארוך טווח לקווין קוק ולשם כך יצטרכו לוותר על אחד השחקנים בסגל הנוכחי.

לפי אותו הדיווח, כספי הוא המועמד המוביל לעזוב. הכתבים המקומיים טוענים שבמועדון רואים את התקופה של הפורוורד הישראלי כהצלחה, אבל מעמדו נפגע בעקבות חסר היציבות והפציעות מהן סבל בחודשים האחרונים. כספי בן ה-29 גם מחזיק בחוזה עד תום העונה, מה שייקל על שחרורו.

קווין קוק. יקבל חוזה ארוך טווח (AFP)
קווין קוק. יקבל חוזה ארוך טווח (AFP) 

קוק (24, 1.88), שמחזיק בחוזה זמני, קיבל הזדמנויות רבות בשבועות האחרונים בעקבות הפציעות של סטף קרי וקליי תומפסון והצדיק את האמון עם 21.5 נקודות בממוצע בארבעת המשחקים האחרונים ולא ירד מ-20 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי