בלאט מועמד מוביל לאימון הניקס, גם ווגל פוטר מאורלנדו

דייויד בלאט
דייויד בלאט | אתר היורוקאפ

הכתב הבכיר של ESPN טוען שהקבוצה מהתפוח הגדול פיטרה את ג'ף הורנסק, הישראלי ברשימה הסופית. בניו יורק מדווחים עוד כי לברון ג'ייימס יקבל הצעה להיות מאמן שחקן. עוד מאמן שסיים את דרכו: ווגל באורלנדו

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)
ניו יורק ניקס פיטרה הלילה (בין רביעי לחמישי) את המאמן ג'ף הורנסק, כך מדווח הכתב הבכיר של ESPN אדריאן וו'זנרובסקי.


לפי ווז'נרובסקי אחד המועמדים המובילים להחליפו הוא דייויד בלאט. עוד ברשימה נמצאים דייויד פיזדייל (פוטר באמצע העונה מאימון ממפיס), מארק ג'קסון (אימן בעבר את גולדן סטייט) וג'רי סטקהאוס (מאמן קבוצת ה-G League של טורונטו).


מועמד מפתיע לתפקיד הוא לברון ג'יימס. אחרי שניו יורק קיבלה בחודש האחרון סימנים מכוכב קליבלנד שאין סיכוי שיצטרף אליהם בסיום העונה, אם לא ימשיך בקאבס (הסיבות: ג'ף דולן נחשב לבעלים הגרוע בליגה וחברו הטוב כרמלו אנתוני נזרק מהקבוצה), טוען אחד מפרשני הכדורסל הבכירים בתפוח הגדול שראשי המועדון עלו על נוסחה שתפתה את הכדורסלן הטוב בעולם: להיות מאמן-שחקן. על פי הדיווח בניקס מחכים לסיום העונה ובעיקר לכישלון של קליבלנד בפלייאוף שימנע בוודאות מצב בו ג'יימס ימשיך במועדון כדי להגיש לו את ההצעה המפתה.


הניקס סיימו את העונה במקום ה-11 במזרח עם מאזן של 53 הפסדים ו-29 ניצחונות בלבד. בעקבות כך החליטו ראשי המועדון על שינוי בתפקיד המאמן כדי להחזיר את הקבוצה לפלייאוף והודיעו על כך להורנסק במהלך הלילה.


בלאט בן ה-58, שמאמן בימים אלה את דרושפאקה ויכול לזכות איתה מחר (שישי, 20:15, ספורט4) בתואר אירופי היסטורי כשיפגוש את לוקומטיב קובאן במשחק השני בגמר היורוקאפ, מחזיק במערכת יחסים מצוינת עם נשיא הניקס סטיב מילס ולא מסתיר את שאיפותיו לחזור לליגה הטובה בעולם לראשונה מאז הפיטורים ב-2016 מקליבלנד קאבלירס. 


Knicks dismissed coach Jeff Hornacek, league sources tell ESPN. Management informed Hornacek of decision upon returning to New York late tonight.

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) April 12, 2018

Story on ESPN: Knicks fire coach Jeff Hornacek. David Fizdale, David Blatt and Mark Jackson are among several candidates management expected to contact, sources tell @IanBegley and me. https://t.co/dEPZzjgmC9

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) April 12, 2018


Sources: Another candidate Knicks planning to contact: Jerry Stackhouse, coach of Toronto G League affiliate. https://t.co/uPrirlLPS8

— Adrian Wojnarowski (@wojespn) April 12, 2018
 

גם פרנק ווגל, מאמן אורלנדו מג'יק, פוטר אחרי שנתיים בתפקיד. ווגל, שהחזיק בחוזה לעונה הבאה ואופציה לעונת 2019/20, הוביל את הקבוצה למאזן שלילי 110:54. הנשיא ג'ף וולטמן אמר: "אנחנו מודים לפרנק על התרומה שלו, מעריכים את ההקרבה ומאחלים לו הצלחה בהמשך". ווגל אימן בעבר בהצלחה את אינדיאנה במשך שש שנים (2011-2016).


ג'רי סטקהאוז וניק נרס, שעבדו עם וולטמן בראפטורס, עשויים להיות מועמדים למג'יק. שמות נוספים שהוזכרו: מונטי וויליאמס, דייויד פיזדייל וסטיב קליפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי