גולדן סטייט וניו אורלינס ב-0:3, פילדלפיה ביתרון 1:2 על מיאמי

קווין דוראנט גולדן סטייט סן אנטוניו
קווין דוראנט גולדן סטייט סן אנטוניו | AFP

אלופת הNBA לא מרחמת על סן אנטוניו וביחד עם הפליקנס נראה כי הבטיחו את מקומן בחצי הגמר. ג'ואל אמביד חזר למרות האזהרות והוביל את הסיקסרס ל-1:2

(גודל טקסט)

הלילה התקיימו בNBA שלושה משחקי מספר שלוש ואם חשבנו שהולך להיות פלייאוף צמוד השנה בשל החולשה של גולדן סטייט, זה לא קורה בינתיים. אז בואו נראה מה היה לנו

סן אנטוניו – גולדן סטייט 110:97 (3:0)
מי שהדריך את סן אנטוניו במשחק הזה הוא עוזר המאמן אטורה מסינה מכיוון שגרג פופוביץ' אבל על מות אשתו וכנראה שהראש של רוב השחקנים והצוות בקבוצה כלל לא היה במשחק. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה והאלופה ירדה ביתרון 46:52, אבל במהלך הרבע השלישי היתרון שלה כבר תפח ל-16 וזה היה בלתי מחיק עבור הספרס שהפסידה 110:97, יורדת לפיגור 3:0 בסדרה והסיכוי שתחזור נראה קלוש עד לא קיים.

לא ראינו תצוגת ענק של שחקן בודד וחלוקת הנקודות של הווריורס מגוונת: קווין דוראנט עם 26 ותשעה ריבאונדים, קליי תומפסון 19 ודריימונד גרין עם 10. מהצד השני למרכוס אולדריג' סיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים שלא הועילו.

אטורה מסינה על הקווים (AFP)
אטורה מסינה על הקווים (AFP)

ניו אורלינס – פורטלנד 102:119 (0:3)
אז הפליקנס שבאו כאנדרדוג לסדרה הזו שולטים בה ללא עוררין. אחרי שני הנצחונות בחוץ יודעים השחקנים של ניו אורלינס שהם רק צריכים לשמור על הבית כדי להשלים סוויפ וזה מה שהם עושים בינתיים. פורטלנד המאכזבים והמאוכזבים כבר נקלעו לפיגור 16 ברבע הראשון וירדו למחצית בפיגור 64:55. גם במחצית השנייה הם לא הצליחו לעצור את המומנטום של אנתוני דיוויס (28 נק' ו-11 ריבאונדים) וניקולה מירוטיץ' (30 ו-8) וזה נגמר 102:119 לפליקנס שיכולים לסגור עניין כבר במשחק הבא.

דיוויס הוא השחקן החמישי שמגיע לממוצע של 30 נקודות בשבעת משחקיו הראשונים בפלייאוף והוא נמצא בחברה טובה עם בוב מקאדו, קארים עבדול ג'אבר, לברון ג'יימס וכמובן מייקל ג'ורדן. נראה כמו החבורה של אלווין ג'נטרי תמשיך לעשות צרות למי שתפגוש אותה גם בהמשך.

מיאמי – פילדלפיה 128:108 (2:1)
הסדרה הצמודה של הלילה. הכוכב של פילדלפיה, ג'ואל אמביד, נפצע בעינו והרופאים הזהירו כי במקרה של פציעה נוספת עלול להיווצר לעין נזק בלתי הפיך. אז הכוכב עלה עם מסיכה מיוחדת להופעת הבכורה שלו בפלייאוף, והיה אחד הגורמים המרכזיים לניצחון החשוב של הסיקסרס עם 23 נקודות, שבעה ריבאונדים וארבעה אסיסטים.

ג'ואל אמביד עם המסיכה (AFP)
ג'ואל אמביד עם המסיכה (AFP)

ההיט עוד ירדו למחצית ביתרון מינימלי 63:64, אבל שכחו לעשות הגנה ברבע הרביעי אותו הפסידו בצורה מוחצת (32:14) וכך הגענו לתוצאה שאפשר לקרוא לה תבוסה 108:128 לסיקסרס. דריו שאריץ' ומרקו בלינלי עזרו לאמביד עם 21 נקודות כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי