עוד הצגה ללברון ג'יימס, קליבלנד ובוסטון ב-0:2

לברון ג'יימס קליבלנד במשחק מספר 2 מול טורונטו
לברון ג'יימס קליבלנד במשחק מספר 2 מול טורונטו | AFP

בדרך למפגש ביניהן בגמר המזרח, ה'מלך' קלע 43 ומסר 14 אסיסטים בניצחון 110:128 על טורונטו. הסלטיקס היו בפיגור של 22 נקודות והפכה ל-103:108 ועכשיו הסדרה תעבור לפילדלפיה שצריכה נס

(גודל טקסט)

משחק מספר שתיים בשתי סדרות חצי גמר המזרח נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ובשניהם קיבלנו את הסחורה: לברון ג'יימס הפציץ, קווין לאב היה מספר 2 המושלם וקליבלנד ניצחה 110:128 את טורונטו שחשבה שתעשה יותר עד כה בסדרה. בוסטון עשתה גלבוע גליל – היא הפכה פיגור 22 כדי לנצח 103:108 את פילדלפיה.

טורונטו ראפטורס – קליבלנד קאבלירס 128:110
אז איזה שיא של מייקל ג'ורדן לברון ג'יימס לא שבר? ובכן, שיא המשחקים עם לפחות 40 נקודות ו-10 אסיסטים בפלייאוף עמד עד הלילה על שלושה והחל מהלילה הוא שייך ללברון ג'יימס עם ארבעה כשקלע 43 נקודות, חילק 14 אסיסטים והכריז שאף אחד לא ייקח לו את המקום בסדרת הגמר – למרות שהרבה רוצים. זה ההפסד השמיני ברציפות של הסלטיקס לקאבס בפלייאוף.

בכל קבוצה נורמלית מי שהיה זוכה לכל הכותרות הוא קווין לאב שקלע בעצמו 31 וקלט 11 ריבאונדים, אבל לא כשיש לך את ג'יימס בקבוצה. המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה, הראפטורס סיימו אותה ביתרון שתי נקודות, כשקייל לאורי, שסיים עם 21 נקודות,  ודמאר דרוזן, 24 נקודות, נראים נחושים להחזיר את קבוצתם לחיים בסדרה. אבל זה החזיק רק שני רבעים, כי במחצית השנייה הגיעה ההתפרקות. הקאבס רצו 24:37 ברבע השלישי ומכאן לא הסתכלו יותר אחורה. ועוד עכשיו הסדרה עוברת לקליבלנד.

קווין לאב. היה יכול להיות המצטיין אם לברון היה בקבוצה אחרת (AFP)
קווין לאב. היה יכול להיות המצטיין אם לברון היה בקבוצה אחרת (AFP)

בוסטון סלטיקס – פילדלפיה סיקסרס 103:108
ברבע השני 18 אלף האוהדים של בוסטון שהיו באולם תפסו את הראש ולא האמינו למה שהם רואים על לוח התוצאות: 26:48 לפילדלפיה בדרך למה שהיה נראה כמו שיוט בדרך לשיוויון בסדרה. אבל הסלטיקס לא ויתרו, המחצית הסתיימה ביתרון חמש בלבד לאורחים ובאמצע הרבע השלישי זה כבר היה פלוס שמונה למקומיים.

ג'ייסון טייטום קלע 21 למנצחים ונעזר במשחק מצוין של טרי רוזייר עם 20 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים כדי להראות שהצמד הזה מכוון הכי גבוה שאפשר. שני הקלעים המובילים במשחק היו דווקא של המפסידה- ג'יי ג'יי רדיק עם 23 ורוברט קובינגטון קלע 22 אבל זה כמובן לא הספיק והסדרה הולכת לפילדלפיה. ומה עשה רוקי העונה? בן סימונס קלע נקודה בלבד ב-30 דקות ויש לו עוד הרבה מה ללמוד על פלייאוף כנראה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי