יוסטון הביסה 105:127 את גולדן סטייט, גמר המערב ב-1:1

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הארדן וגורדון קלעו 27 נקודות כל אחד, דוראנט קלע 38 נקודות והיה היחיד שהתייצב בשורות האלופה שהובסה בטקסס. כעת הסדרה עוברת לאוקלנד

(גודל טקסט)

גולדן סטייט ווריירס סיפקה פתיחה מוחצת לסדרת גמר המערב במשחק הראשון, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הגיעה התשובה המהדהדת של יוסטון רוקטס, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון: 105:127 ביתי שמשווה את הסדרה ל-1:1.

האלופה עוד הייתה במשחק ב-12 הדקות הראשונות, ירדה בסיום הרבע הראשון בפיגור מינימלי של 26:21, אלא שעד ההפסקה הפער הלך וגדל ובמחצית הווריירס פיגרו 64:50, קווין דוראנט לבדו לא הצליח לשנות את מאזן הכוחות ובמהרה המשחק היה לפרוטוקול בלבד, נראה שהשתיים כבר שומרות כוחות למשחק השלישי ביניהן באוקלנד.

דוראנט הצטיין אצל האלופה עם 38 נקודות (13 מ-22 מהשדה) ושמר על המומנטום החיובי בו הוא נמצא, אבל דווקא סטף קרי קלע 16 נקודות בלבד, גם קליי תומפסון שצלף במשחק הראשון מחוץ לקשת סיים עם 8 נקודות בלבד ודריימונד גרין הוסיף 6 נקודות. להבדיל, 27 נקודות כל אחד קלעו ג'יימס הארדן וחברו שעלה מהספסל אריק גורדון, לכוכב הגדול של הרוקטס גם היו 10 כדורים חוזרים, פי.ג'יי טאקר קלע 22 נקודות (שיא פלייאוף אישי) וגם טרבור אריזה וכריס פול הצטיינו עם 19 ו-16 נקודות בהתאמה.

פי.ג'יי טאקר עם שיא פלייאוף אישי על חשבון האלופה (AFP)


גם הארדן ואריזה הבהירו לווריירס שהם כאן בשביל הגמר על הטבעת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי