קליבלנד הודיעה: לאב כשיר למשחק הראשון מול גולדן סטייט

לברון ג'יימס קווין לאב קליבלנד
לברון ג'יימס קווין לאב קליבלנד | AFP

חדשות טובות לקאבס לפני גמר ה-NBA: הפורוורד, שנפגע בהתנגשות עם ג'ייסון טייטום והחמיץ את משחק מספר 7 של גמר המזרח, התגבר על זעזוע מוח ויעמוד לרשותו של לו. לברון: "רוצה לעשות את הכי טוב שאני יכול"

(גודל טקסט)
בשורות טובות לקליבלנד: קווין לאב, שסבל מזעזוע מוח לאחר התנגשות ראשים עם ג'ייסטון טייטם, התאושש והוא יעמוד לרשותו של המאמן טיירון לו במשחק הראשון בסדרת גמר ה-NBA הלילה (בין חמישי לשישי) מול גולדן סטייט.


כזכור, הפורוורד ספג מכה בראשו במהלך משחק מספר שש מול בוסטון, החמיץ את משחק מספר שבע (בו קליבלנד הצליחה להסתדר בלעדיו) והיה בספק גדול למשחק הראשון בסדרת הגמר. מאזנו של לאב בפלייאוף העונה עומד על 13.9 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-31.1 דקות בממוצע למשחק.


לברון ג'יימס דיבר לפני המשחק והתייחס ליכולתו: "אני רוצה לעשות את הכי טוב שאני יכול עבור הקבוצה שלי. אומרים שהשיא של שחקני כדורסל הוא מגיל 27 ועד 32. אף פעם לא חשבתי כך. תמיד אפשר לעבור את התקרה".

 
 

STATUS UPDATE: @kevinlove has completed the NBA's Concussion Return to Play Program and will be available to play tonight in #NBAFinals Game 1.https://t.co/Mi7Xicsh8k

— Cleveland Cavaliers (@cavs) 31 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי