משעור וכהן עלולים לספוג הרחקה מכמה משחקי ליגה

כארם משעור
כארם משעור | אודי ציטיאט

שני שחקני מכבי תל אביב יעמדו לדין באיגוד בשל היעדרותם מקמפיין הנבחרת ללא אישור. שגב, שלא הגיע בשל ענייני ביטוח, יזומן כנראה לקמפיין הבא

(גודל טקסט)

כארם משעור וג'ייק כהן ממכבי תל אביב צפויים לעמוד בקרוב בפני ביה"ד של איגוד הכדורסל ועלולים לספוג עונש הרחקה של מספר משחקי הליגה. הסיבה: השניים נעדרו מהקמפיין האחרון של נבחרת ישראל ללא אישור.

כבר בתחילת השבוע שיגר יו"ר האיגוד, עמירם הלוי, מכתב לראשי פיב"א בו הוא מזהיר כי שחקן שלא ישתתף באימוני ומשחקי הנבחרת שיזומן אליהם – יועמד לדין ויושעה מהליגה. באיגוד כועסים על התנהלותם של משעור וכהן שנמנעו מלהגיע לאימוני הפתיחה על דעת עצמם, ובסופו של דבר נעדרו מהטורניר כולו.



כהן נימק את היעדרותו בטענה שלא היה צורך אמיתי בו משום שריצ'ארד האוול הגיע על תקן המתאזרח והוא זומן רק כגיבוי. משעור, לעומתו, טען כי ישהה בארה"ב למשך שבועיים מיום פתיחת האימונים לצורך שיקום שעבר בפציעה בכתפו. עם זאת, באיגוד השיבו לשחקן כי רק רופא הקבוצה יכול לשחררו מתחילת האימונים ובדיקות קודמות שנערכו לו לא העלו פציעה משמעותית ממנה סבל.


שגב. ליבן את העניינים מול ראשי האיגוד (אודי ציטיאט)

במקרה של איתי שגב, שהורחק ע"י האיגוד לאחר שסירב להשתתף באימוני הנבחרת האולימפית בשל ענייני ביטוח, הרי שההצדדים קיימו מאז שיחות בנושא וליבנו את העניינים. הסנטר הצעיר של מכבי תל אביב לא צפוי לעמוד לדין וככל הנראה יזומן למוקדמות אליפות העולם בחודש נובמבר.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי