מכבי ת"א צפויה לאשר לג'ייק כהן לשחק בנבחרת, אליהו לא יוזמן

ג'ייק כהן
ג'ייק כהן | דני מרון

הצהובים וראשי האיגוד קרובים להסכמות לגבי הכללתו של המתאזרח בסגל הנבחרת לקראת המפגש מול אסטוניה, בעוד שזוסמן ושגב יצטרפו למשחק ביוון. קטש צפוי להיענות לבקשתו של פורוורד הפועל ירושלים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ונבחרת ישראל עשויות להגיע בקרוב להסכמה בדבר שיתוף הישראלים בנבחרת במוקדמות אליפות העולם שיפתחו בשבוע הבא. ראשי הנבחרת מנהלים שיחות עם הצהובים בניסיון לפתור את ההתנגשות בין משחקי היורוליג לחלון הנבחרות ובימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה סופית. בנבחרת מבקשים מהצהובים לשחרר את ג'ייק כהן למשחק נגד אסטוניה כששאר הישראלים עשויים לחבור אליו למשחק מול יוון.


מוקדמות אליפות העולם בכדורסל יחלו כאמור ביום שישי הבא כשישראל תארח את אסטוניה, פחות מיממה לאחר משחקה של מכבי תל אביב נגד ברצלונה בספרד. בנבחרת מעדיפים לקבל את כהן שנמצא בכושר הטוב ביותר מבין שחקני מכבי תל אביב ומשחק בעמדות הפנים החלשות של הכחולים-לבנים. במכבי עדיין ממתינים לפרסום הסגל הסופי, שעשוי להתפרסם עוד היום, ולאחר מכן יחליטו סופית כיצד לנהוג. 




הגעתו האפשרית של כהן יכולה לתרום רבות לנבחרת לאחר שלפני חודשיים הודיעה פיב"א כי היא מאשרת את שינוי מעמדו של השחקן ממתאזרח לשחקן מקומי בשל זיקתו ליהדות. משמעות הדבר היא כי הפורוורד יוכל לשחק יחד עם מתאזרח נוסף, ככל הנראה ריצ'ארד האוול שרשם יכולת גבוהה ביורובאסקט האחרון.

במקביל, עודד קטש צפוי לפרסם בימים הקרובים את הסגל הסופי לקמפיין הקרוב כשמי שככל הנראה ייעדר מהרשימה הוא ליאור אליהו שביקש להשתחרר מהמשחקים הקרובים. קטש צפוי לאשר את הבקשה של אליהו שטען כי הוא מעדיף להתרכז בעונה האישית שלו בהפועל ירושלים ולשפר את מעמדו בקבוצה.
 


ליאור אליהו. מעדיף להתמקד בהפועל ירושלים (עדי אבישי)
ליאור אליהו. מעדיף להתמקד בהפועל ירושלים (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי