גל מקל: "המצ'-אפ מול קלאת'ס יהיה חזק, מחכה לאתגר"

ניק קלאת'ס
ניק קלאת'ס | טוויטר

קפטן נבחרת ישראל התייחס למשחק החוץ מחר (שני, 17:00) מול יוון. ג'ייק כהן הוסיף: " עבר זמן מאז התקופה שלי באריס סלוניקי, אבל האוהדים היו ממש מיוחדים ואני מתגעגע לזה". צפו בכחולים-לבנים מתאמנים

(גודל טקסט)

דריכות בנבחרת ישראל לקראת ההתמודדות מחר (שני, 17:00) נגד יוון במסגרת המחזור השני של מוקדמות אליפות העולם. במהלך היום הודיע קטש על הסגל הסופי למשחק כשבחר לוותר על יפתח זיו שלא נרשם גם להתמודדות מול אסטוניה, ועל תומר גינת שלא עלה על לוח התוצאות במשחק הבכורה. במקום הפורוורד של הפועל תל אביב הוחלט להחזיר את עוז בלייזר, שבצעד מפתיע נשאר מחוץ לסגל ביום שישי.

בנבחרת קיימו הערב אימון מסכם והמשלחת הישראלית מבינה שהמשחק נגד היוונים הוא אופרה אחרת ומבחן אופי חשוב לקראת המשך הטורניר. הדגש המרכזי בימים האחרונים מצד הצוות המקצועי היה ההתמודדות עם האגרסיביות של המארחים שידועים בהגנה החזקה שלהם. יוון קיבלה כאמור את שחקניה המקומיים של פנאתינייקוס – ניק קלאת'ס, יאן וויוקאס ות'נאסיס אנטטקומפו, אך איבדה מנגד את יואניס בורוסיס, שלהט עם 27 נקודות ושמונה ריבאונדים במשחק הראשון, לאחר ששב לליגה הסינית לבקשת קבוצתו.

"אנחנו מצפים להרבה שחקנים מנוסים, שחקנים שיודעים איך להזיז את הכדור בהתקפה ולשחק אגרסיבי", אמר ג'ייק כהן שמכיר את יוון מהתקופה בה שיחק באריס סלוניקי, "היוונים אוהבים את הכדורסל היווני מסיבה טובה, יש להם היסטוריה ומסורת נהדרות. הולך להיות משחק כיף, הם מאוד פיזיים וזה יהיה מבחן למשך ארבעים דקות. הם יקשו עלינו לנשום וינסו לגרום לנו חוסר נוחות, זה המוטו שלהם".

כהן
כהן מול אסטוניה. מתגעגע לקהל היווני (דני מרון)

"זו נבחרת שונה מאסטוניה, ננסה למצוא את נקודות החוזקה שלנו", הוסיף הפורוורד, "כמו כל נבחרת, יש דברים שהם עושים היטב ויש דברים שלא, אנחנו צריכים למצוא את החולשות ולנצל אותן. האווירה אמורה להיות נהדרת. עבר זמן מאז התקופה שלי באריס סלוניקי, אבל האוהדים היו ממש מיוחדים ואני מתגעגע לזה".

גל מקל הוסיף: "תהיה לנו חוויה שונה לגמרי מהמשחק נגד אסטוניה. יוון בכל צורה, גם אם לא בסגל הבכיר ביותר, היא מדינת כדורסל שלאורך שנים נמצאת בטופ האירופי. אנחנו מאוד מאוד מכבדים אותם ויודעים שיהיה משחק קשה מאוד ופיזי. אנחנו באים עם אמונה, רוצים להמשיך לשחק טוב ואגרסיבי, להמשיך להשתפר ולראות מה המשחק יביא".

הרכז התייחס גם להתמודדות האישית שמצפה לו מול ניק קלאת'ס שממשיך לפרוח בפנאתנייקוס: "ניק שחקן מצויין. רואים שהוא משחק עם הרבה ביטחון והוא מקבל הרבה קרדיט בפנאתינייקוס. זה מצ'-אפ חזק, רכז ברמה מאוד גבוהה ואני מחכה לאתגר. יהיה כיף עם האווירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי