באופן חריג: נבחרת בריטניה הגיעה לישראל 5 ימים לפני המשחק

שון דוסון
שון דוסון | איגוד הכדורסל

הבריטים יקיימו בארץ את כל ההכנה למשחק במוקדמות אליפות העולם. המאמן הספרדי החדש אלברטו לורנזו יערוך בכורה, אוביה סוקו ייעדר

(גודל טקסט)

נבחרת בריטניה בכדורסל מתחילה היום (שני) את הכנותיה לקראת המשחק נגד נבחרת ישראל ביום שישי במסגרת מוקדמות אליפות העולם. באופן לא שגרתי בחרו הבריטים לקיים את כל ההכנה שלהם בארץ, כששמונה שחקנים נחתו אמש ועוד ארבעה יגיעו היום יחד עם המאמן הספרדי החדש אלברטו לורנזו.

הנבחרת מהממלכה מגיעה בהרכב חזק שכולל תשעה שחקנים שהשתתפו ביורובאסקט האחרון, כולל שחקנה של פואנלברדה הספרדית גבריאל אולאסני (2.10), שלא שיחק בחלון בנובמבר אבל היה המצטיין של הבריטים ביורובאסקט בקיץ עם 16.8 נקודות ו-11.2 ריבאונדים למשחק. מלבדו יהיה בסגל גם דן קלארק (2.08), שחקנה של סן סבסטיאן מספרד, שגם הוא העמיד ממוצעים מרשימים בקיץ עם 13.2 נקודות וכמעט 50 אחוזים מחוץ לקשת.

הבריטים יחסרו את אוביה סוקו, שמשחק גם הוא בספרד, במורסיה. סוקו הוביל את בריטניה בשני המשחקים בנובמבר עם 15 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק, אם כי נבחרתו הפסידה בשני המשחקים, והעונה פגש פעמיים את הפועל חולון במסגרת ליגת האלופות של פיב"א וסיפק 10 נקודות במשחק הראשון בספרד ו-21 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחק ענק בארץ.

נבחרות ישראל ובריטניה נפגשו שלוש פעמים בקיץ האחרון למשחקי אימון, ישראל ניצחה פעמיים והפסידה במשחק האחרון לפני היורובאסקט בפולין. 

קטש ומקל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי