"היינו מבולבלים נורא, הם הוציאו אותנו מתוכנית המשחק"

עודד קטש
עודד קטש | אודי ציטיאט

בנבחרת ישראל מנסים לעכל את התבוסה המשפילה 78:62 לאסטוניה. בן שימול: "לא עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמנו", לימונד: "לא שיחקנו טוב, בעיקר בהגנה". וגם: למה הסיכויים להעפיל למונדובאסקט קטנים

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חטפה אתמול (ראשון) 78:62 משפיל בטאלין מאסטוניה ושאיפותיה להעפיל לאליפות העולם ב-2019 נפגעו קשות. נכון לעכשיו מחזיקה הנבחרת של עודד קטש במאזן 2:2 וגם אם תעפיל לשלב הבא תסחוב איתה מאזן שיקשה עליה לעלות.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "אסטוניה משחקים מאד שונה, המון תנועה וכולם יכולים לקלוע מבחוץ. לא הגבנו טוב לזה לעומת המשחק הראשון, הם גם היו יותר אגרסיביים והוציאו אותנו מהמשחק. בהתקפה לא הצלחנו להגיע למקומות שאנחנו רוצים, לא היו לנו קליעות פנויות. צריך לראות מה היה כי המשחק היה בקצב מאד מהיר והיה קשה לשחקנים להישאר על המגרש יותר מחמש דקות רצוף. התוצאה של המשחק הראשון גרמה לאנשים לחשוב שזה משחק קל, זה לא נכון, הם קבוצה טובה".

אבי בן שימול: "זה היה משחק שונה, קבוצה שונה. לא הצלחנו לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו, היינו מבולבלים נורא ולא הצלחנו לעמוד בתכנית המשחק. צריך להתארגן ולהסתדר לחלון הבא. יש השפעות להכל, חוסר תיאום והזמן הקצר הזה שאנחנו יחד זה יכול להתחבר כמו שקרה לפני יומיים וכל תזוזה הכי קטנה יכולה להשפיע לכל כיוון. נרים את הראש ונסתכל הלאה".


רביב לימונד
: "לא נכנסנו טוב למשחק, בהמשך המשחק גם לא שיחקנו טוב בעיקר בהגנה, נתנו להם לשלוט בריבאונד הגנה. הם הוציאו אותנו משיטת המשחק שלנו. זה די טבעי לתקופה כ"כ קצרה שאנחנו מתאמנים ביחד. אני מקווה שנצליח להגשים את המטרה שהצבנו לעצמנו".

שחקני נבחרת ישראל. מבולבלים (אודי ציטיאט)
שחקני נבחרת ישראל. מבולבלים (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי