גל מקל: ממשיכים הלאה למשחק הכי חשוב בקמפיין

גל מקל
גל מקל | דני מרון

לאחר התבוסה המאכזבת ליוון 96:78, קפטן הנבחרת יודע שהסיכוי להעפיל עדיין קיים וכעת כל הפוקוס עובר להתמודדות מול בריטניה ביום שני: "אנחנו עדיין במצב שאנחנו תלויים בעצמנו". מחמאות לג'ייק כהן

(גודל טקסט)

 למרות שכן היו במשחק עד הרבע השלישי, נבחרת ישראל הובסה אתמול בהיכל מנורה מבטחים 96:78, ירדה למאזן שלילי 3:2 בשלב הראשון של מוקדמות גביע העולם וחייבת לנצח במשחק האחרון את בריטניה בגלזגו ביום שני כדי לעלות לשלב הבא. הערב תשחק אותה בריטניה נגד אסטוניה ובנבחרת יקווה לניצחון בריטי כדאי להמשיך ולהיות תלויים בעצמם. לא הרבה שחקנים תיפקדו אתמול אצל עודד קטש, אבל אחד שכן הוא ג'ייק כהן שקלע 21 נקודות והוריד חמישה ריבאונדים. לאחר שירד לספסל בפעם האחרונה הוא זכה לתשואות מהקהל והחזיר להם במחיאות כפיים.

קפטן הנבחרת, גל מקל, נשאר אופטימי גם אחרי ההפסד: "צריך למחוק את המשחק הזה, לבוא באנרגיות הכי טובות שאנחנו יכולים, אנחנו עדיין במצב שאנחנו תלויים בעצמנו, להרים את עצמנו ולהגיע במצב הכי טוב שאנחנו יכולים. אנחנו רוצים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים בקמפיין הזה אבל ידענו שיהיו חילופי דורות. יש לנו סבלנות".

"המשחק אתמול נראה טוב. היינו בעניינים עד אמצע רבע השלישי, הם שיחקו ברמה גבוהה, קלעו באחוזים גבוהים, ולא היינו שם. כל הכבוד להם, צריך למחוק את המשחק הזה" סיכם מקל, "הם קלעו באחוזים מאוד גבוהים יש לנו בעיה איתם במאצ'אפ, הם יצרו המון מצבים לקליעות פנויות בחוץ".

ג'ייק כהן. היחיד שזכה למחמאות (דני מרון)
ג'ייק כהן. היחיד שזכה למחמאות (דני מרון)

עיקר השאלות שהופנו אל המאמן, עודד קטש, עסקו בנושא הסגל שהגיע למשחק והמאמן הביע אמון מלא בשחקניו: "מי שאנחנו רוצים שיהיה פה נמצא כאן. אנחנו מאמינים שאלה השחקנים שצריכים להוביל אותנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי