אחרי ההצגה מול רוסיה: ישראל הפסידה 84:76 לנבחרת פולין

יובל זוסמן. הקלע הבולט מול פולין
יובל זוסמן. הקלע הבולט מול פולין | איגוד הכדורסל

הנבחרת של עודד קטש קיימה משחק הכנה נוסף ברוסיה לקראת המשך משחקיה במוקדמות גביע העולם ונוצחה. פניני ודיברתולומאו זכו למנוחה. 15 נקודות לזוסמן, 11 לבלאט

(גודל טקסט)
נבחרת הכדורסל של ישראל קיימה הערב (שישי) עוד משחק אימון, הפעם מול נבחרת פולין, לקראת המשך משחקי מוקדמות גביע העולם בכדורסל וניצחה  אחרי הניצחון הענק אתמול (חמישי) 71:93 על נבחרת רוסיה החזקה, חסרה הערב הנבחרת של עודד קטש את גיא פניני וג'ון דיברתולומאו שזכו למנוחה. ישראל פתחה עם גל מקל, תמיר בלאט, נמרוד לוי, יובל זוסמן וג'ייק כהן. 



הפולנים קלעו סל מהיר, ג'ייק כהן ענה עם סל משלו. נמרוד לוי צימק ל-7:4, והפולנים רצו 0:8 ועלו ל-4:15. שלשה של תמיר בלאט הורידה את ההפרש, ורפי מנקו ובר טימור שעלו מהספסל הצליחו לצמק ל-20:12, איתי שגב וגל מקל קלעו, אך שלשה של מיכאל סוקולובסקי קבעה את תוצאת הרבע הראשון, 16:27 לפולין.


מקל פתח את הרבע עם סל, ושגב הוסיף שתי נקודות משלו. שלשה של תומר גינת קבעה 31:23. טימור הוריד את ההפרש לשש נקודות. זוסמן קלע וצימק את יתרון הפולנים לארבע נקודות בלבד. בלאט קלע מחוץ לקשת, וזמוסקי הפולני קבע 32:40. חמש נקודות של כהן ושתיים של בלאט צימקו,אך זמוסקי צלף שוב מחוץ לקשת וקבע את תוצאת המחצית – 39:46 לפולין.



שחקני נבחרת ישראל בטורניר ההכנה ברוסיה (איגוד הכדורסל)


שגב קלע שתי נקודות הפולנים ענו בסל ועבירה וזוסמן צימק את ההפרש לשש. לצינסקי עם שלשה, אך זוסמן ושגב קלעו לישראל. עידן זלמנסון עלה מהספסל והוסיף סל, גרושינסקי העלה את הפולנים ל-51:62. נמרוד לוי צימק מהעונשין ושלשה של זוסמן סיימה את הרבע כשישראל בפיגור שמונה נקודות – 58:66 לפולין.


טימור פתח את הרבע האחרון בסל מחוץ לקשת, זוסמן הוריד את ההפרש לשלוש בלבד. הפולנים קלעו פעמיים מחוץ לקשת, כשבטווח זוסמן הוסיף עוד שתי נקודות. וסל של לצינסקי העלה את פולין ל-65:74. לצינסקי קלע שלשה, תמיר בלאט ענה בשלשה. מנקו הוסיף שתיים מהקו, אך הפולנים צלפו מחוץ לקשת, וגרושינסקי העלה את יתרון הפולנים ל-12 הפרש. מנקו וגוט צימקו מהעונשין ובסיום, 76:84 לפולין.


קלעו לנבחרת ישראל: יובל זוסמן 15 נקודות, תמיר בלאט 11 (7 אסיסטים), איתי שגב ונמרוד לוי 8 כ"א, בר טימור, רפי מנקו וג'ייק כהן 7 כ"א, תומר גינת 5, גל מקל 4 (7 אסיסטים), גולן גוט ועידן זלמנסון 2 כ"א, אלכס צ'וברביץ' שותף ולא קלע.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי