מכבי תל אביב הפסידה 77:64 לעירוני נהריה

קווינסי מילר מול דרווין קיצ'ן
קווינסי מילר מול דרווין קיצ'ן | עדי אבישי

לעיני כ-2,000 צופים בלבד, הצהובים נכנעו 77:64 לעירוני נהריה וספגו הפסד תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים. קריאות בוז רמות בסיום

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגת ווינר סל נפתח הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. במוקד מכבי תל אביב הובכה שוב עם 77:64 בבית לעירוני נהריה. במקביל, מכבי ראשון לציון הביסה 74:91 את מכבי אשדוד ובני הרצליה ניצחה את מכבי חיפה לאחר הארכה.


מכבי ת"א עירוני נהריה 77:64
בשבוע שעבר מכבי תל אביב ניצחה את מכבי קריית וחשבה שחזרה למסלול, אז הערב היא חזרה לקרקע עם מביך לעירוני נהריה בהיכל מנורה מבטחים. בכך סופרים הצהובים כבר שישה הפסדי בית רצופים בכל המסגרות והפסד תשיעי בעשרת המשחקים האחרונים.

 

פחות מ-2,000 אוהדים באו לצפות בקבוצה שלהם נראית רע בשני צדי המגרש במחצית הראשונה, מצליחה לחזור באמצע הרבע השלישי ובתחילת הרבע האחרון, אבל נכנעת לריצת 0:12 וכעת המקום בארבע הראשונות בסכנה. המנצחים מצדם עשו צעד חשוב להבטחת המקום בפלייאוף העליון. 




קלעו למכבי ת"א: גל מקל 13, דווין סמית' 11, קווינסי מילר ויוגב אוחיון 9 כל אחד, ויקטור ראד 8, קולטון אייברסון 6, איתי שגב 5, ג'ו אלכסנדר 3.

 

קלעו לעירוני נהריה:  18, סקוטי הופסון 12, דרווין קיצ'ן 11, סטו דאגלס 9, ניק פאוסט 8, יונתן שולדבראנד 7, ערן אסנטי ואיגור נסטרנקו 5 כל אחד, ניב ברקוביץ' 2.





קולטון אייברסון מול טיירון נאש. צילום: עדי אבישי



רבע ראשון

מכבי ת"א עלתה עם גל מקל, גיא פניני, ויקטור ראד, קווינסי מילר וקולטון אייברסון. נהריה פתחה עם דרווין קיצ'ן, ערן אסנטי, טיירון נאש, יונתן שולדבראנד וסקוטי הופסון.

הרבע הראשון התאפיין בנדנדת סלים מצד שתי הקבוצות. מקל וראד בלטו אצל הצהובים, שולדבראנד צלף בצד השני ופאוסט הוסיף עוד קליעה מבחוץ כדי לתת לצפוניים 17:19 בסיום הרבע.


רבע שני

סטו דאגלס הלוהט צלף פעמיים מבחוץ, סמית' ומילר הגיבו בצד השני, אבל נהריה נטלה את ההובלה, ניצלה את ההגנה השערורייתית של המארחים וירדה להפסקה ביתרון 33:44.




יוגב אוחיון וגל מקל. צילום: עדי אבישי








רבע שלישי

הרבע השלישי נפתח עם הגנה נהדרת של הסגולים שלא ספגו נקודה כמעט שלוש דקות וכבר עלו ל-33:48. אוחיון, מילר וראד התעוררו עם שלשות והצליחו לקזז את הפיגור. סמית', מקל ואייברסון  הורידו עוד והלוח הראה 54:61 לאורחים לקראת עשר הדקות האחרונות. 


רבע רביעי
מקל המשיך את הריצה עם שלשה, אייברסון ומקל קלעו בתוך הצבע וסידרו 61:61. אלפסי הזעיק פסק זמן ממנו קבוצתו יצאה לריצת 0:12 בשבע הדקות הבאות וסיימה עם 64:77 מרשים.

 



מכבי אשדוד – מכבי ראשון לציון 91:74

אשדוד איבדה כמעט סופית את הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון, אבל למרות זאת יכולה להרגיש ראשל"צ לעומת זאת כבר עם רגל וחצי בשלב הבא לאחר שהשיגה ניצחון חמישי ברציפות.

 

הרבע הראשון נפתח דווקא ביכולת טובה של המקומיים, במיוחד של ג'קי קראמייקל, אבל בשני הרבעים הבאים הסיפור התהפך בזכות משחק מצוין בשני צדי המגרש של האורחים מעיר היין שהפכו את הרבע האחרון לגאברג' טיים ארוך. פטריק ריצ'ארד הצטיין בשורות המנצחת, צ'ייס סיימון וג'ייק כהן היו נקודת האור אצל מאיר טפירו.


קלעו למכבי אשדוד: צ'ייס סיימון 22, ג'ייק כהן 18, יפתח זיו 10, נמרוד טישמן 9, ג'קי קארמייקל 5, בן אלטיט וקווין דילארד 4 כל אחד, מעוז עזר 2.

 

קלעו למכבי ראשון לציון: פטריק ריצ'רד 17, עידן זלמנסון 16, אבי בן שימול 11, אלישי כדיר 10, שון דוסון 9, ג'יי ג'יי מור 8, צ'ארלס תומאס 7, ניצן חנוכי 2.



בני הרצליה – מכבי חיפה 94:96 (לאחר הארכה)

דרמה ענקית הייתה הערב באולם היובל שם בני הרצליה חזרה מפיגור דו ספרתי לניצחון דרמטי לאחר הארכה. גיבור המשחק הוא טוריאן גרין, שהיה חלש מאוד ב-39 הדקות הראשונות, אבל התעורר בדיוק בזמן ועם חמש נקודות רצופות בדקה האחרונה שלח את המשחק להארכה. בחמש הדקות האחרונות הגארד הוסיף עוד תשע נקודות וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב.

 

הקבוצה של מיקי גורקה קטעה רצף של שני הפסדים וחזרה לפחות באופן זמני למקום הרביעי בטבלה. הירוקים מצדם ספגו הפסד שני ברציפות והמקום בפלייאוף בסכנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי