רמי כהן מודה: הייתי צריך לשחרר את רמי הדר ולהשאיר את האוול

רמי כהן ורמי הדר
רמי כהן ורמי הדר | דני מרון

יו"ר הפועל תל אביב ל-103FM על הכישלון הגדול העונה: "עם סגל כזה היינו חייבים להגיע גבוה יותר, אבל נכשלנו. ליונס לא מתאים לקבוצה"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב נמצאת בעונה גרועה וככל הנראה לא תהיה בפלייאוף. האדומים הפסידו אמש (שני) להפועל ירושלים ובמהלך המשחק אדריאן בנקס סירב לעלות למגרש במחצית. יו"ר הקבוצה רמי כהן התראיין ל-103FM וניסה להסביר את הכישלון הגדול של העונה.

 

הכישלון: "הפועל תל אביב הייתה צריכה בעונה כזו עם סגל כזה להגיע גבוה יותר, אבל לא הצלחנו. נכשלנו, אי אפשר להתווכח על זה. אני מקווה שנלמד המון דברים מהעונה הזו".


 

מצב המאמנים: "עשינו כמה טעויות, לא אחת. התחלנו להפיק לקחים, עשינו טעויות גם בצד המקצועי וגם בדברים אחרים. אנחנו צריכים לפתח סבלנות גם לגבי מאמנים וגם לגבי שחקנים".

 

במצב בקבוצה: "כבר בתקופה של רמי הדר ראינו שהאימונים לא כמו שצריך ויש חיכוכים והשחקנים לא שבעי רצון. לא היה ביטחון לשחקנים ולא הייתה אמונה".

 

על מארק ליונס: "הבאנו אותו והוא לא מתאים לנו, ומשם הכל התחיל".




מארק ליונס. לא מתאים לקבוצה. צילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

 

תקרית בנקס: "מה שהוא עשה זה דבר שלא ייעשה, לכן הוא נשלח מיד לחדר ההלבשה והוא יעמוד לוועדת משמעת. המסקנות ייצאו בימים הקרובים. הוא עובר עונה אישית וקבוצתית קשה. הפתרון הקל היה לשלוח אותו הביתה, אבל החלטנו לבחור בדרך אחרת הוא ייענש בצורה קשה. אין קשר בין העובדה שחמו מביא כסף לדקות המשחק שלו".

 

על ריצ'רד האוול: "אני לא מקבל החלטות לפי תעודת הזהות של השחקן, אלא לפי האם השחקן עוזר לקבוצה או לא. הקבוצה הייתה שבורה בזמנו והצוות המקצועי, כולל אפי בירנבוים,  אמר שהשחקן הזה – ועוד כמה – לא עוזרים לקבוצה ובסוף החלטנו לשחרר אותו. במבחן התוצאה כנראה שהייתי עושה שינוי בעמדת המאמן ומשחרר את המאמן".

 

קבוצת הכדורגל: "כשאני הגעתי היה שם גרעון של 50-60 מיליון שקל והיה מאוד קשה להציל את המצב. זה היה מאוחר מדי. זה נושא כואב שקשה לדבר איתו".

 

צירוף משקיע: "התחלנו עם תקציב של 300 אלף שקל והיום אנחנו עם עשרה מיליון שקל. חלק מהכסף זה של אנשים פרטיים. בתקנון שלנו כתוב שאפשר להכניס משקיעים קטנים עד רמה מסוימת, אבל אני חושב שאם יבוא משקיע גדול שמתאים ומבין למצב, זה יובא להצבעה בפני העמותה".


הפועל ת"א נענשה בעקבות התפרעות האוהדים מול ראשל"צ
הפועל ת"א הורשעה בדין משמעתי בגין זריקת מצתים במשחק נגד מכבי ראשון לציון. העונש שהטיל בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל: קנס בסך 46,000 ₪ בפועל וסכום זהה על תנאי, וכן משחק רדיוס אחד על תנאי במרחק של 100 ק"מ למשך שנתיים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי