כארם משעור קרוב לחתימה במכבי תל אביב

כארם משעור מול אלסנדרו ג'נטילה
כארם משעור מול אלסנדרו ג'נטילה | דני מרון

הפורוורד (25, 1.98) מחזיק באופציית יציאה מהחוזה בבני הרצליה ובעלי הצהובים אודי רקנאטי דוחף לצירופו במהירות האפשרית. הפועל ירושלים עדיין בתמונה

(גודל טקסט)
קרן אור ראשונה למכבי תל אביב? כוכב בני הרצליה כארם משעור קרוב לחתימה בשורות הצהובים ויהפוך לשחקן הערבי-ישראלי הראשון שישחק ביורוליג, כך אישרו מספר גורמים המקורבים לעסקה.

 

משעור מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה מהשרון, אך לשני הצדדים יש אופציית יציאה. מכבי ת"א מעוניינת לצרפו כדי לחזק את הסגל הישראלי שלה ולהרצליה אפשרות להשוות את הסכומים, אך אין באפשרותה להתמודד עם ההצעה של מחזיקת הגביע. גם הפועל ירושלים בתמונה, אבל ככל הנראה השחקן ילבש צהוב בעונה הבאה.



לספורט1 נודע שאודי רקנאטי, מבעלי מכבי ת"א, ובנו שי דוחפים להחתמת הפורוורד ורוצים לסגור את העסקה מיד לאחר הסדרה בין השתיים ברבע גמר הפלייאוף.

 

משעור (25, 1.98) העמיד העונה ממוצעים של 14.5 נקודות, 10.3 ריבאונדים, 1.5 חטיפות ו-1.2 אסיסטים. מנהלת הליגה העניקה לפורוורד את תואר מלך הריבאונדים של עונת 2016/17.




רקנאטי מימין. דוחף להחתמת משעור. צילום: אודי ציטיאט
רקנאטי מימין. דוחף להחתמת משעור. צילום: אודי ציטיאט


שתי הקבוצות ייפגשו ביום שני בהיכל מנורה מבטחים במשחק הראשון ברבע הגמר, שישה ימים לאחר מכן אולם היובל יארח את המשחק השני בסדרה. 


מכבי ת"א מסרה בתגובה: "הידיעה שקרית, נבזית ומצוצה מן האצבע, ואין בה פסיק אחד של אמת. מכבי תל אביב או מי מטעמה לא פנו, לא פונים ולא יפנו  לכארם משעור, שהינו שחקן בקבוצת ליגת העל עמה מכבי עומדת להתמודד בקרוב. אנו דוחים בשאט נפש ידיעות מסוג זה, שכאמור אין בהן כל אמת. אודי רקנאטי שוהה בארה"ב מזה מספר שבועות. לא לאודי ולא לבנו שי היה כל קשר עם איזשהו גורם הקשור לנושא זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי