דני פרנקו מונה למאמן הפועל תל אביב: התנאים הבשילו

דני פרנקו
דני פרנקו | צילום: עדי אבישי

המאמן בן ה-43, שהוביל את הפועל ירושלים לאליפות היסטורית, סגר את תנאיו בשורות האדומים

(גודל טקסט)
אחרי שהידיעה הייתה באוויר במשך זמן רב, עכשיו זה רשמי: דני פרנקו יאמן את הפועל תל אביב בעונה הבאה. כבר במהלך העונה החולפת האדומים ניסו להחתים את אקס הפועל ירושלים אך האחרון סרב ורמי הדר מונה לתפקיד. "אני שמח מאוד לחזור להפועל ת"א, המקום בו התחלתי את קריירת האימון שלי", אמר פרנקו, "ארצה לבנות קבוצה שהקהל הגדול של הפועל ת"א יוכל להזדהות איתה".


יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן אמר: "זה לא סוד שישבנו עם דני מספר פעמים בעבר, ואני שמח שהתנאים הבשילו בתזמון הנכון מבחינת כל הצדדים. אני סומך על דני שיוביל לכך שהפועל תשחק כדורסל שמח ומחויב שימלא את האולם באוהדים אדומים ותומכים גם בעונה הבאה".


כזכור, כבר לפני מספר ימים פורסם בספורט1 שהמאמן האנרגטי קרוב לחתימה בשורות האדומים וינסה להוביל אותם להצלחות. 


 

פרנקו בן ה-43 עזב בקיץ שעבר את הפועל ירושלים אחרי שנתיים בהן הוביל את הקבוצה מהבירה לאליפות היסטורית ולגמר הפיינל פור. לפני כן אימן במכבי חיפה וגם אותה הביא לגמר הפלייאוף שם הפסיד למכבי תל אביב ודייויד בלאט בהפרש סלים. בעבר אימן בין השאר גם את הפועל חולון, ברק נתניה והפועל גליל עליון. בעונה החולפת שימש כפרשן בטלוויזיה.

 

הפועל ת"א מנסה להשאיר מאחוריה עונה קשה במהלכה הוחלפו שלושה מאמנים (שרון אברהמי, רמי הדר ורועי חגאי) ובסיומה נותרה מחוץ לפלייאוף העליון למרות התקציב הגבוה ביותר מאז הוקמה הקבוצה במתכונת החדשה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי