אוהדי מכבי ת"א טוענים: המשטרה אוסרת הכנסת תופים

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

ארגון האוהדים GATE 11 פרסם הודעה חריפה נגד התנהלת המשטרה: "עד מתי המשטרה תתעסק בלהקשות על חיי האוהדים במקום לשמור עליהם? ולמה המנהלת נותנת לזה יד?"

(גודל טקסט)
בזמן שהכדורסל הישראלי מתכונן לאירוע השיא של העונה, משחקי הפיינל פור, מחר (שני) בערב, מתעוררות בעיות בין האוהדים למשטרת ישראל.

 

בהודעה שפרסם ארגון האוהדים של מכבי תל אביב GATE 11 נכתב: "לצערנו, במקום להתכונן למשחק מחר אנחנו נאלצים לכתוב את ההודעה הבאה: ערב משחקי חצי גמר הפיינל פור והמשטרה לא מאשרת הכנסת תופים ליציעים מהם נעודד ותפאורות להיכל. הסיבה: אין".


 

"לא ברורה לנו החלטה ביזיונית כזו, בלי שום סיבה ובלי שום אירוע חריג בשנים האחרונות שיצדיק אותה; לא ברור לנו איך מתנהלות הישיבות בין המנהלת למשטרה; לא ברור לנו למה אף אחד לא מגן על אינטרס הקבוצות שיזכו לעידוד; לא ברור לנו למה אף אחד לא מגן על זכויות האוהדים שעמלו ימים על הכנת דגלי פריסה ושלטים כתפאורות למשחק; ובעיקר, לא ברור למה מפקד תחנת שכונות מחליט ביום בהיר אחד לשנות הסדרים שעובדים כבר שנים ולמה המנהלת נותנת לזה יד".

 

"חשוב לציין – בכל פיינל פור ומשחק גביע שהיו בשנים האחרונות, עודדנו מהאולם התחתון עם ציוד מלא: תופים, דגלים, דגלי פריסה ועוד. עד מתי המשטרה תתעסק בלהקשות על חיי האוהדים 
במקום לשמור עליהם?".

 

מנהלת הליגה מסרה בתגובה: "המנהלת קיבלה הנחייה ממפקד תחנת שכונות ופועלת לפי הנחיות משטרת ישראל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי