בני הרצליה רוצה את פניני אם יעזוב את מכבי ת"א

גיא פניני
גיא פניני | אודי ציטיאט

הקפטן המתנדנד בן ה-33 על הכוונת של הקבוצה בה החל את הקריירה הבוגרת. כפי שפורסם בספורט1, משעור יעשה את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)
בני הרצליה עוקבת אחר מעמדו של גיא פניני, קפטן מכבי תל אביב. אם הפורוורד בן ה-33 ישוחרר משורות הצהובים, יעשו לני רקנאטי ואלדד אקוניס, הבעלים של הקבוצה מהשרון, כל מאמץ כדי לצרף את פניני.

פניני משחק כבר שמונה עונות ברציפות במועדון הצהוב וחוזהו הוארך מספר פעמים. על פי פרסומים שונים קיבל כ-300 אלף דולר לעונה ולאור המהפכה הגדולה המתוכננת אצל הצהובים לא מן הנמנע שגם חוזהו לא לא יאורך והוא יגיע לקבוצתו של מיקי גורקה בעוד כרם משעור יעשה את הדרך ההפוכה, שפי שפורסם בספורט1 לפני מספר שבועות.
 


כדי לחתום בהרצליה יצטרך פניני להתפשר בשכרו, אבל עם המספרים שניפק העונה לא בטוח שיצליח להשיג חוזה אפילו קרוב למה שהרוויח בשורות הצהובים. הפורוורד אמנם גדל במכבי תל אביב, אבל שוחרר ממנה כשסיים גיל נוער ופרח במכבי רעננה והמשיך משם לקבוצה המאוחדת עם הרצליה, בני השרון. פניני עבר לשתי עונות בהפועל ירושלים וזכה עמה בשני גביעי מדינה. עם מכבי תל אביב יש לקפטן זכייה ביורוליג 2014, שלוש אליפויות ושמונה גביעי מדינה.


ל
משעור וגאודלוק. ישתפו פעולה בעונה הבאה? (עדי אבישי)


פניני רשם העונה את עונתו הגרועה בקריירה במסגרת היורוליג כשקלע 2.6 נקודות בלבד ב-27.7 אחוזים ל-3. בליגת ווינר סל דווקא חל שיפור מסוים גם בדקות וגם בנקודות לעומת העונה שעברה, אבל בשלבי הסיום של העונה התרחשה נפילה גדולה ובעשרת המשחקים האחרונים קלע פעמיים בלבד בספרות כפולות וארבע פעמים סיים ללא נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי