דיווח בסרביה: וויצ'יץ' טס לאטלנטה כדי להחתים את ספאחיה לשלוש שנים

נבן ספאחיה. חוזר לקדנציה שנייה
נבן ספאחיה. חוזר לקדנציה שנייה | יח"צ

על פי הדיווח הקרואטי שאימן ביד אליהו בעונת 2006/07 קיבל מההוקס את האישור לעזוב. גם שמו של דיאן ראדוניץ', שסיים חוזה בכוכב האדום, עלה כמועמד

(גודל טקסט)

נבן ספאחיה צפוי לחתום בשעות הקרובות על חוזה לשלוש שנים במכבי תל אביב, כך עולה מדיווחים בסרביה. על פי הדיווחים המנהל המקצועי של הצהובים, ניקולה וויציץ', טס לאטלנטה, שם משמש המאמן הקרואטי כעוזר מאמן בהוקס בארבע השנים האחרונות לאחר שהשיג את הסכמת המועדון והסכמת המאמן מייק בודנהולצר לשחרר את ספאחיה.

עוד נאמר בדיווח שספאחיה כבר קיבל עדכונים מוויציץ' לקבל התקציב בעונה הבאה וסקירת סגל השחקנים מהעונה החולפת (2016/17) שהודח בשלב חצי גמר הפיינל פור מול מכבי חיפה (85:74). גם הסאגה שהיתה עם דייויד בלאט, המועמד מספר 1 לתפקיד, נסקרת בהרחבה ובסרביה מעריכים שסירובו של בלאט נבע מהנפילה ביכולתה של מכבי תל אביב בשלוש העונות מאז זכה עמה בטרבל.

ספאחיה בן ה-54 אימן מספר קבוצות צמרת בכדורסל האירופי כולל את מכבי תל אביב בעונת 2006/07. הישג השיא היה זכייה ביורוקאפ עם ולנסיה, כמו כן הגיע לפיינל פור עם טאו ויטוריה וזכה בשבע אליפויות (כולל עם הצהובים) ובשלושה גביעים עם שש קבוצות שונים משש מדינות. במקרה שגם ספאחיה, כמו דייויד בלאט, לא יגיע, אחד המועמדים למשרה במכבי הוא דיאן ראדוניץ', מאמנה היוצא של הכוכב האדום בלגרד, שסיים את חוזהו.

ראדוניץ' אמר אמש לאחר הזכייה באליפות: "לפי החוק, אני לא מאמן את הקבוצה יותר". המאמן בן ה-47 אימן בכוכב בארבע העונות האחרונות ובשלוש האחרונות זכה עמה באליפות סרביה. כמו כן, העונה סיים עם הקבוצה במקום התשיעי ביורוליג עם מאזן 14:16 ואיבד את המקום בטופ 8 במשחק האחרון לדרושפאקה של דייויד בלאט, לה מאזן דומה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי