הפועל ירושלים הודיעה: קרטיס ג'רלס חתם לשנתיים נוספות

ג'רלס
ג'רלס | aaaaaa

המהלך של האלופה הזים את השמועות על מעברו של הגארד, שנבחר אשתקד לחמישיות היורוקאפ וליגת ווינר, לפיאנג'יאני במילאנו

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה רשמית כי קרטיס ג'רלס כוכב הקבוצה יישאר בבירה לשנתיים נוספות. בכך שמה האלופה קץ לשמועות שהגארד יצטרף לסימונה פיאנג'יאני באולימפיה ממילאנו. השמועות נבעו מידיעות על רצונם של האיטלקים בג'רלס וכן בגלל שהיה אחד השחקנים הבודדים שהסתדרו עם המאמן הקשוח בעונה שעברה.

וכך נאמר בהודעה הרשמית: "הפועל ירושלים שמחה מאוד להודיע שג'רלס, שנבחר לחמישיות העונה של היורוקאפ וליגת ווינר סל, ילבש את מדי האלופה גם בעונה הבאה. אחד הווינרים הגדולים בתולדות האדומים חתם היום על חוזה חדש לשנתיים ובכך שומרת הפועל על המשכיות בקו האחורי יחד עם (מימוש האופציות של טרנס קינסי וג'רום דייסון".

ג'רלס בן ה-30 שהגיע בקיץ שעבר לארנה אחרי קריירה אירופית עשירה שעברה בין השאר בשלוש קבוצות בטורקיה (בשיקטאש, גלאטסראי, פנרבחצ'ה) במילאנו ובקאזאן, הביא פרט למספרים מצוינים יכולות של קלאץ' פלייר.


ג'רלס. שובו של הקלאץ' פלייר (דני מרון)

עם הממוצעים שלו בליגה עמדו על 12.9 נקודות ו-12.4 נקודות מדד ב-32 משחקים, הרי שבפלייאוף העלה את המספרים ל-15 נקודות ו-15.7 נקודות מדד. בגמר הפלייאוף מול מכבי חיפה (76:83) קלע הגארד 21 נקודות וזכה באליפות השלישית שלו בקריירה, בשלוש ליגות שונות (עם פרטיזן בליגה הסרבית,עם מילאנו באיטלקית ועם ירושלים).

ביורוקאפ הוא סיים כטופ סקורר של קבוצתו עם 16.8 נקודות ו-3.7 אסיסטים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי