מכבי תל אביב ו-FOX חתמו על חוזה אימוץ חדש

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מחזיקת הגביע ומותג האופנה הודיעו על המשך שיתוף הפעולה בין הצדדים, שמעון מזרחי: "יוצאים לדרך חדשה ועתיד בהיר". מנכ"ל החברה: "מביעים אמון מוחלט בבעלים ובהנהלה"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ומותג האופנה FOX הודיעו היום (שני) על המשך שיתוף הפעולה ומתן חסות ראשית לקבוצה לשנים הקרובות. במסגרת ההסכם, FOX תמשיך להיות המאמצת הראשית של הצהובים.


במסגרת ההסכם ימשיך הלוגו של FOXלהתנוסס על גופיות השחקנים בכל משחקיה הרשמיים של הקבוצה בליגת העל, בגביעים השונים ובמשחקי היורוליג.




ההסכם הקודם בין הצהובים למותג ההלבשה עמד על מיליון וחצי דולר לעונה, אך לאור הכישלון בשנתיים האחרונות הסכום ירד לכמיליון דולר לעונה וכשלחברה המאמצת שמורה הזכות לצאת מהחוזה לאחר העונה הקרובה. בחלק מהזמן נראה היה ששיתוף הפעולה בין הצדדים ייפסק, אך היום הם הגיעו כאמור להסכם החדש.


יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, אמר לאחר החתימה: "אנו שמחים על המשך השותפות עם החברה הישראלית המובילה
FOXומודים לה ולעומדים בראשה, האחים הראל ואסי ויזל, על הבעת האמון במועדון שלנו. אנו יוצאים לדרך חדשה, לקראת עונה מרתקת ועתיד בהיר וטוב יותר, ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה עם חברת FOX, שהיא שותפה אמיתית לדרך שלנו והרבה מעבר לנותנת חסות".


מנכ"ל FOXישראל, אסי ויזל: "אנו גאים להמשיך את שיתוף הפעולה עם מכבי FOXתל אביב, מועדון הספורט הגדול בישראל ומהמובילים באירופה. אנו מתחילים את שנתנו השלישית ביחד וגם בהסכם זה שמנו דגש על ההמשכיות. מבחינתנו זוהי שותפות אמיתית, אמיצה וארוכת טווח. אנו מביעים אמון שלם ומוחלט במכבי  FOXתל אביב, בבעלים ובהנהלה שלה, וקוראים גם לקהל האוהדים לתמוך בקבוצה, להגיע למשחקים ולעודד את מכבי FOXתל אביב במסגרת משחקיה ביורוליג ובליגה הישראלית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי