חנן קולמן חתם בחולון: "האוהדים וליגת האלופות שכנעו אותי"

חנן קולמן
חנן קולמן | צילום: הפועל חולון

הגארד הישראלי-דני (33, 1.91) הצטרף לתמיר בלאט וגיא פניני בחולניה. קולמן: "לא יכול לחכות כבר ללבוש את המדים הסגולים". שמיר: "חנן מוסיף ניסיון וקשיחות"

(גודל טקסט)

אחרי החתמתם של גיא פניני ותמיר בלאט, הפועל חולון ממשיכה לחזק את הסגל הישראלי שלה כשהחתימה הערב את חנן קולמן לעונה אחת.


הגארד הישראלי- דני (33, 1.91) היה חלק מרכזי מהעונה המוצלחת של הפועל אילת, שסיימה את העונה במקום השני בתום העונה הסדירה. בשנה שעברה הוא תרם 7.7 נקודות, 3.3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים והיה מבוקש בקבוצות נוספות, אך בחר לבסוף בהצעה של הסגולים.

 



לאחר החתימה אמר השחקן: "אני מאוד שמח ונרגש על הצטרפותי לקבוצה. אני חושב שעד כה יש לנו קבוצה מאוד מעניינת ואני מצפה לראות כבר את כל הקבוצה יחד. היו לי עוד אופציות, אבל הצוות המקצועי בראשותו של דן פעלו במהירות בתהליך המעבר שלי".



"העובדה שאנחנו הולכים לשחק בליגת האלופות והעובדה שלחולון יש את האוהדים הכי מדהימים גרמו לי להשתכנע מהר", הוסיף הגארד. "אני לא יכול לחכות כבר ללבוש את המדים הסגולים ולשחק מול הקהל המדהים הזה בהיכל הביתי המדהים שלנו".



קולמן. מחכה ללבוש את המדים הסגולים (הפועל חולון, רשמי)


מאמן הקבוצה דן שמיר אמר לאחר החתימה: "שמח להוסיף עוד צלע חשובה לסגל הישראלי שלנו. מאוד רציתי את חנן איתנו כי בנוסף לתרומה המקצועית שלו, הוא היה נכס לכל קבוצה בה שיחק. חנן מאזן ומחבר את הקבוצה ונותן מימד של ניסיון,קשיחות ואופי שיהיו חשובים מאוד בעונה המאתגרת שלנו, וולקאם ובהצלחה".


קולמן הגיע לראשונה לליגת העל בעונת 2006/07 ושיחק באליצור אשקלון. מאז הספיק לשחק גם בהפועל גלבוע/עפולה, הפועל חולון, מכבי חיפה במדיה זכה באליפות בעונת 2012/13 ולאחר מכן עבר להפועל ירושלים אך שוחרר באמצע העונה. ב-2014/15 שב לשורות הירוקים ולאחר מכן שיחק גם בהפועל אילת. כעת, חוזר קולמן לקדנציה שנייה בחולוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי