הרכש השביעי: דשון תומאס חתם לעונה במכבי תל אביב

דשון תומאס
דשון תומאס | מכבי תל אביב

הצהובים ממשיכים להתחמש והודיעו על צירוף הפורוורד (25, 2.01) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. תומאס שיחק בעונה האחרונה באנדולו אפס ויחליף את קווינסי מילר שישוחרר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב החתימה את הרכש השביעי שלה לעונה הקרובה. הפורוורד דשון תומאס חתם לעונה במדי המועדון עם אופציה לעונה נוספת. הפורוורד, ששיחק בעונה שעברה באנדולו אפס צפוי להחליף את קווינסי מילר שישוחרר. תומאס מסוגל לשחק בשתי עמדות הפורוורד, אך הוא נחשב לריבאונדר בינוני שמתקשה להיאבק על הכדורים החוזרים בצבע.


המאמן נבן ספאחיה אמר: "שמח על ההחתמה. דשון תומאס הוא פורוורד מגוון, שקולע גם באזור הצבע וגם שלשות. שחקן מוכח ומנוסה ברמות הכי גבוהות של היורוליג ובעל אופי נהדר, שמתאים מאוד למרקם המקצועי והחברתי שאנו בונים במכבי".




תומאס (25, 2.01), בוגר מכללת אוהיו סטייט, נבחר במקום ה-58 בדראפט 2013 על ידי סן אנטוניו. הוא השתתף עם הקבוצה בליגת הקיץ אך לא זכה לחוזה וחתם בנאנטר הצרפתית שהשתתפה באותם ימים ביורוליג. אחרי עונה נאה בשורות הקבוצה מצרפת עבר תומאס לברצלונה והיה חלק משמעותי ברוטציה של צ'אבי פסקוואל כשעלה בחמישיה כמעט בכל המשחקים. עם זאת היכולת שלו (7.1 נקודות ו-2.5 ריבאונדים) לא הייתה מרשימה והוא עזב את הקטאלנים בסיום העונה.


בקיץ שעבר חתם תומאס באנדולו אפס ותרם 7.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים ב-14 דקות שקיבל בממוצע ביורוליג, לצד 10.5 נקודות ו-3.2 ריבאונדים בליגה הטורקית במספר דקות דומה. גם הקבוצה הטורקית החליטה לא להמשיך עם הפורוורד לאחר שהודיעה לו כי לא מממשת עליו את האופציה בחוזהו לעונה הבאה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי