דן שמיר: ניסיתי להפחיד את ההנהלה לגבי אירופה

דן שמיר
דן שמיר | אודי ציטיאט

הפועל חולון פתחה את העונה במסיבת עיתונאים רשמית בה הציגה את הסמל החדש. הבעלים שלמה אייזק: "השתתפות באירופה תהפוך אותנו ליותר מקצועיים"

(גודל טקסט)
הפועל חולון פתחה היום (שני) את עונת 2017/18 עם מסיבת העיתונאים הרשמית לעונה החדשה. תחילה הציגו הסגולים את הסמל החדש של המועדון לציון 70 שנות קיומו והבעלים שלמה אייזק אמר: "הקבוצתיות והביחד זה הדבר שהכי אפיין אותנו ואני מאמין שגם השנה זה נמשיך באותה הדרך. נבו צנועים, בלי תקציב גדול ואני מקווה שנצליח גם לשבור את שיא מכירת המנויים".


על ההחלטה להשתתף בליגת האלופות: "הצבנו לעצמנו מספר יעדים העונה, והשתתפות במפעל אירופי הייתה אחד מהם. המפעל יעזור לנו להיות מקצועיים יותר".



המאמן דן שמיר חשף: העניין של אירופה הוא מרכיב חשוב. צריך לבוא מוכנים כי זה לא בית מוקדם קצר, זו ליגה מאוד חזקה עם 14 קבוצות. לא הייתי נגד, אבל לא הייתי בעד ההשתתפות במפעל האירופי, דיי הפחדתי את ההנהלה והם החליטו ללכת על זה. אני אוהב לשחק באירופה, יש עוד שחקנים בסגל, יותר חשיפה עבור המאוד והשחקנים. צריך סגל עמוק כדי להשתתף במפעל אירופי".


הרכש האטקרטיבי של המועדון, גיא פניני סיפר על הבחירה דווקא בחולון: "היה לי קליק מהרגע הראשון שהחלו בינינו השיחות. הרבה דברים משכו אותי במועדון הזה, כמו המתקן החדש, הקהל החם וכמובן דן שמיר שעבדתי איתו בעבר. מגיע להפועל חולון להשתתף במפעל אירופי ואני בטוח שזה יעשה טוב לא רק עכשיו אלא גם בעתיד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי