קשיים במשא ומתן בין מכבי תל אביב לג'ורדן מקריי

ג'ורדן מקריי
ג'ורדן מקריי | צילום: האתר הרשמי

הצהובים לא מצליחים להגיע להסכמות עם הגארד האמריקאי, שנחשב למועמד מוביל אך דורש סכומים גבוהים, וחוששים שהעסקה לא תצא לפועל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רוצה לסיים בקרוב את השלמת הסגל לעונה הקרובה אולם בינתיים נראה כי ג'ורדן מקריי, האופציה המועדפת לעמדת הגארד, מתרחק מהקבוצה. הצהובים רוצים להחתים את הגארד שסומן כמועמד המוביל לעמדת הסקנד גארד, אך הפערים הכספיים בין הצדדים גבוהים ובמכבי לא בטוחים שהקשיים במשא ומתן ניתנים לגישור בשלב זה.

דרישותיו הראשוניות של אקס קליבלנד עמדו על מיליון דולר לעונה, סכום שבקבוצה לא מוכנים לשלם בשלב זה. עם זאת הצהובים עדיין לא התייאשו ומנסים להגיע לעמק השווה עם השחקן, שמחזיק בהצעות נוספות באירופה ושוקל את עתידו. אם העסקה לא תצא לפועל בקרוב, הקבוצה תפנה לאופציות אחרות. 

כזכור, את העונה שעברה העביר מקריי באלופת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס, במדיה שיחק 37 משחקים לפני ששוחרר במרץ. הוא ניפק השנה 4.4 נקודות, 1.1 ריבאונדים ו-0.5 אסיסטים ובלט כשעלה בחמישייה במשחק מול שארלוט עם עשרים נקודות.

מקריי, בוגר מכללת טנסי, נבחר על ידי סן אנטוניו במקום ה-58 בדרפאט 2014 אך לא שיחק מעולם בקבוצה של גרג פופוביץ'. את שנתו הראשונה בקריירה המקצוענית העביר במלבורן מהליגה האוסטרלית ולאחר מכן שיחק בליגת הפיתוח, בפיניקס וכאמור בקליבלנד. ממוצעיו בליגת הפיתוח בשתי קדנציות שונות עומדים על 21.8 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים.

נבן ספאחיה. מאוד רוצה את מקריי (אודי ציטיאט)
נבן ספאחיה. מאוד רוצה את מקריי (אודי ציטיאט)


הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי