ג'ורדן לויד ואלאנדו טאקר חתמו בהפועל אילת

ג'ורדן לויד
ג'ורדן לויד | צילום: פייסבוק

הקבוצה מהדרום ממשיכה להתחזק לאחר שהודיעה על החתמתו של הגארד (24, 1.93) ששיחק בעונה שעברה בליגת הפיתוח ואקס מכבי קריית גת והפועל ת"א

(גודל טקסט)

ההכנות לקראת עונת 2017/18 בהפועל אילת תופסות תאוצה, ולאחר החתמתו של ניב ברקוביץ', הקבוצה של מאיר טפירו הודיעה הבוקר (רביעי) על החתמתם של הרכז ג'ורדן לויד והפורוורד אלאנדו טאקר.

לויד (24, 1.93), בוגר מכללת אינדיאנפוליס, שיחק בחודשיים האחרונים בליגת הקיץ של ה-NBA במדי אינדיאנה וטורנטו ובעונה הקודמת העמיד ממוצעים של 14.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק במדי פורט וויין מליגת הפיתוח של ה-NBA.

לויד מצטרף לאייזיק רוזפלט, עמית שמחון, ניב ברקוביץ' וכמובן אפיק ניסים שכבר חתומים בקבוצה. בימים הקרובים צפויה הקבוצה להשלים את הסגל באופן מלא ולהיערך לפתיחת אימוני הקבוצה כבר בחודש הבא.

טפירו התייחס להחתמה של לויד: "קבוצות רבות ביקשו לצרף לשורותיהן את ג'ורדן ואני שמח שהוא בחר באילת. מדובר בפוינט גארד גדול וחזק עם קליעה נהדרת והבנת משחק יוצאת מן הכלל. אני מקווה שאילת תהיה גם עבורו לבמה אידיאלית".

טאקר (33, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת וויסקונסין משנת 2007, שנבחר במקום ה-29 בדראפט באותה עונה על ידי פיניקס. הוא שיחק 51 משחקים בפיניקס ומינסוטה בשלוש עונות ב-NBA לפני שהחל במסע נדודים שכלל את גראן קנאריה, ברטיסלבה, אקדמיק סופיה, בולון ונאנסי. במהלך עונת 2015/16 הצטרף למכבי קריית גת ועל אף העובדה שנפצע מוקדם ולא סיים את העונה, היה מהגורמים הבולטים להישארות הקבוצה בליגה עם 18.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק. ההצלחה שלו בקרית גת גרמה להפועל תל אביב להחתימו וב-26 משחקים רשם 15.2 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.

טפירו אמר: "את טאקר כולנו מכירים, שחקן מנוסה ומוכשר אך מעבר ליכולותיו כשחקן מדובר באדם מדהים שמתאים לקבוצה הלוחמת שבנינו באילת".  


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי