דייויד בלאט: לתמיר יש סיכוי להגיע רחוק בקריירה

דייויד בלאט, ליאור ליובין וגל מקל
דייויד בלאט, ליאור ליובין וגל מקל | צילום: פייסבוק

המאמן דיבר באירוע פתיחה של 'שחקן אמיתי': "יש תקופות של שחקנים עם פחות מחויבות ואז הגיעה העתודה. השחקנים האלה יכולים להעלות את הרמה של כל הענף"

(גודל טקסט)
הקיץ שעבר על דיוויד בלאט היה עמוס במיוחד השנה. אחרי שהיה קרוב לקאמבק במכבי תל אביב, המאמן הישראלי ביצע פניית פרסה וחזר לדרושפאקה שתשתתף בעונה הבאה ביורוקאפ. "הייתי רוב הזמן בארה"ב, עבדתי על בניית הקבוצה לשנה הבאה", סיפר היום (חמישי) המאמן באירוע של מחנה האימונים 'שחקן אמיתי'. "על הדרך נהניתי מנבחרת העתודה המדהימה, שעשתה בזכות עודד וכל השחקנים דברים נפלאים. אני חושב שהיא הביאה כבוד והנאה לכולם".


בלאט היה באימון הפתיחה של המחנה ושיתף בתחושותיו לגבי ההצלחה של נבחרת העתודה בכלל ושל בנו תמיר בפרט. "יש תקופות שיש פחות שחקנים או פחות מחויבות ופתאום מגיע מקבץ של כישרונות מחויבים, שחקנים אמיתיים שיכולים להעלות את הרמה של כל הענף. ראינו הקיץ סוג כזה של מחזור שיכול בעתיד לעזור לכדורסל הישראלי".





"תמיר נמצא בהתקדמות תחת התכנית של 'שחקן אמיתי'. הוא קיבל את החינוך, הניסיון והלימוד ועדיין מקבל מהמעטפת הזאת. דברים לא קורים סתם, מישהו שמשקיע ומחויב וגדל נכון בתוך המשחק, יש לו סיכוי להגיע רחוק. אני מקווה שתמיר רק ימשיך בדרך שלו".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי