גיא גודס: "ספאחיה ידע על כל שחקן שחתם. מכוונים לטופ-8"

גיא גודס
גיא גודס | אודי ציטיאט

"לכל אחד היה מה להגיד על כל שם שעלה", קווין ג'ונס על הפרק", רוצים להחזיר למועדון את ה-DNA", חיכינו לטייריס רייס". גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב, בראיון ב-103FM

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את עצמה לעונה הקרובה בניסיון להשיב את האליפות ליד אליהו אחרי שלוש שנים, ועוזר מאמן הקבוצה החדש, גיא גודס, התראיין הערב בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על המהלכים האחרונים שבצעה הקבוצה בראשות המאמן נבן ספאחיה, בעיקר החתמות ג'ונה בולדן ונוריס קול.


"עדיין לא תם ונשלם נושא הרכש", אמר גודס, "אני חושב שאולי לגארדים יותר קל לעשות את ההתאמות לאירופה. היו כבר בעבר שחקנים שהגיעו מה-NBA והתקשו, בעיקר אלו הגבוהים עם הפנים לסל. חיפשנו שחקנים יורת מנוסים ולג'קסון יש קצת ניסיון באירופה. כמה שיותר מהר הם יתחברו זה יהיה יותר טוב". 


בניית הקבוצה: "חיפשנו קודם כל רכז והלכנו עד הסוף עם טייריס רייס וחיכינו וחיכינו וחיכינו, עד שאי אפשר היה לחכות. יכול להיות שהוא בדרך לריאל מדריד אחרי פציעת יול, למרות שלא הייתה לו עונה טובה. הם זוכרים את הגמר מ-2014. אנחנו צריכים להפוך את מכבי תל אביב לקבוצה, יש פה 11 שחקנים חדשים לגמרי וכל אחד ינסה להבין את המקום שלו והתפקוד שלו בקבוצה. המטרה שלנו כמאמנים למצוא את ההרכבים והאיזונים הנכונים. זה לא תהליך פשוט".



ג'קסון בעת הצגתו בצהוב. מנוסה יותר מקול בזירה האירופית (אתר רשמי)


אם הצוות המקצועי בחר את הסגל
: "במאה אחוז. כששמים שמות על הלוח אז לכל אחד יש את הזמן להגיד את דעתו. נבן שמע את המידע מכל אחד, דבר שאני לא בטוח שעשו קודם. וויצ'יץ' לא הביא שחקנים, כל השמות שעלו היו בהשתתפות כולנו. נבן ידע על הבאת שחקנים שחתמו עוד לפני הגעתו. אני מדבר על שחקנים בקבוצה, לא על כאלו שלא".


מועמדותו של קווין ג'ונס
: "הוא אחד השמות שעל הפרק ואני מקווה שבשבוע הקרוב תתקבל החלטה", אמר על הפורוורד/סנטר שנפרד מקובאן.


העובדה שאין בנבחרת ישראל שחקן ממכבי תל אביב: "אני לא אכנס לפרטים עם איתי שגב, זו פוליטיקה שלא עניינה אותי ואני מנסה להתרחק מזה א ז אני לא יודע מה היה שם. אני מסכים ששחקני מכבי תל אביב תמיד היו מובילים את הנבחרת ואני רוצה רק לקוות שבשנה הבאה יהיו יותר שחקני מכבי בנבחרת, אם יוכיחו את עצמם".




משעור. שחקני מכבי תל אביב עוד ישובו לסגל הנבחרת? (אודי ציטיאט)


מכבי תל אביב בעונה הבאה: "תהיה קבוצה שכל אחד ישים את כל מה שיש לו על המגרש, חבר'ה שלא מפסיקים לעבוד ועם רעב כמו שאני לא ראיתי הרבה זמן".


המטרות: "אנחנו קבוצה חדשה לגמרי ויהיה לא פשוט, אבל אנחנו רוצים לכיוון לטופ-8. ברור שבגזרה המקומית צריך לקחת אליפות אחרי שלוש שנים שהמועדון לא הגיע אפילו לגמר. כמובן שגם לשמור על הגביע והדבר הכי משמעותי הוא לנצח כמה שיותר משחקים ולהחזיר את ה-DNA שכל משחק הוא משמעותי. רוצים לנצח כל משחק שיש בלי ויתורים והנחות כאלה ואחרות. 


החזרה לעמדת עוזר המאמן: "אני לא מונע מאגו ומעולם לא היה כך. אני רוצה לעבוד וליהנות, זה הכי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי