טיוס, תומאס, ג'ייק כהן ורול נחתו: מכבי תהיה קבוצה מרגשת

דשון תומאס
דשון תומאס | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הסנטר ממילאנו, הפורוורד מאנדולו אפס, המתאזרח ממכבי אשדוד והגארד האמריקאי הגיעו לפתיחת אימוני הצהובים בשבוע הבא: "זהו חלומו של כל ילד, דברים גדולים יכולים לקרות"

(גודל טקסט)
שחקני מכבי תל אביב ממשיכים לנחות בישראל לקראת פתיחת האימונים בשבוע הבא. אחרי ג'ון דיברתולומאו והמאמן נבן ספאחיה, נחתו הלילה (בין שני לשלישי) ובמהלך היום הסנטר אלכס טיוס, הפורוורד דשון תומאס, המתאזרח ג'ייק כהן והגארד האמריקאי מייקל רול.


טיוס: הרגשה טובה, כאילו אף לא עזבתי", אמר הסנטר. "מרגש מאוד לשחק עבור מכבי יש לי המון חברים פה". 





סגל הקבוצה: "הקבוצה נבנית מחדש, יש לנו המון כשרון, יש לנו ניסיון ביורוליג. שמעתי על חלק מהשחקנים החדשים, חלקם שיחקתי נגדם, אני מצפה להכיר אותם ולשחק לצדם".


"הקבוצה שלנו תהיה טובה מאוד השנה", אמר טיוס ושלח מסר לאוהדים: "אני בטוח שננצח ברמות הגבוהות ואני מקווה להחזיר את האליפות למועדון".






"זה מרגיש נהדר להיות שחקן מכבי", אמר תומאס בשדה התעופה. "זהו חלומו של כל ילד, להמשיך לשחק באחת קבוצות היורוליג, מכבי זה מועדון גדול, ת"א עיר נהדרת ואני לא יכול לחכות כבר ורוצה להתחיל לשחק. אני יודע שיש למועדון הזה היסטוריה אדירה, האוהדים מדהימים. כששיחקתי בברצלונה ובאפס, האוהדים היו רועשים ומשוגעים".


"אני מכיר את מייקל רול ופייר ג'קסון, גם את אלכס טיוס. יש לנו קבוצה מרגשת, קבוצה שרוצה לעבוד קשה ולתת את כל היכולות שלנו. במשחק הזה יש עליות וירידות, אנחנו צריכים להיות קבוצה תחרותית, לא להיכנע ולא לוותר אף פעם. צריכים להישאר חיוביים כקבוצה ואז דברים גדולים יכולים לקרות".


"אני יכול להנהיג. אני לא מהאנשים הקולניים, אבל אני נותן דוגמא דרך צורת המשחק שלי. אני רוצה להיות אני ולעבוד קשה אבל הדבר הכי חשוב זו ההתנהלות של הקבוצה. כמה שנהיה יותר מקצועניים ותחרותיים, ככה נוכל להגיע יותר רחוק".



 


ג'ייק כהן: מכיר את מכבי ת"א די טוב

"זה מרגיש נהדר לחזור למכבי", אמר ג'ייק כהן עם נחיתתו בארץ, אני מכיר את הקבוצה הזאת די טוב כשהיא היתה הבית שלי לתקופה מסוימת. יש במועדון אנרגיה נהדרת ואני מרגיש ממש טוב".


על הסגל החדש:
"אני מתרגש מאוד לגבי זה. אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת וטובה. אני מחכה כבר להכיר את כולם ולראות חברים מהעבר שוב. אני לא יכול לחכות לראות את אלכס (טיוס), יהיה מאוד מגניב לשחק איתו שוב"


ולסיום ביקש כהן להעביר מסר לאוהדים: "כבוד גדול להיות במכבי. אני רוצה שתהיה לי עונה גדולה ולמכבי ויהיה טירוף ביציעים".


השחקן השלישי שנחת היום הוא מייקל רול. הגארד האמריקני היה מההחתמות הראשונות של הצהובים וכעת הוא נחת בישראל והתייחס להצטרפותו לקבוצה ולציפיות ממנה.


"אני נרגש מאוד להיות פה, שמעתי רק דברים טובים על ישראל. מכבי מועדון נהדר כך שאני נרגש להיות פה ומוכן לתרום. כולם מכירים את מכבי באירופה, כמה היא טובה וכמה יפה כאן. דיברתי עם חלק מהשחקנים שחתמו ואני מתרגש לעבוד איתם יחד בקרוב. מוקדם לדבר על המטרות של הקבוצה, אבל באופן אישי אעשה כל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה לנצח כמה שיותר משחקים".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי