דניאל איידן חתם לעונה בהפועל תל אביב: "אהוב על כולם"

דניאל איידן
דניאל איידן | אתר רשמי

הסנטר הישראלי (28, 2.04) חוזר לאדומים לאחר ששיחק אשתקד בקרית גת. פרנקו: "בטוח שהוא יוסיף לנו - על המגרש וביצירת המרקם הקבוצתי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לעבות את הסגל לקראת העונה הבאה. הערב הודיעה הקבוצה על החתמתו של דניאל איידן, שילבש בעונה הקרובה את המדים האדומים. הסנטר הישראלי שיחק במועדון בסיום עונת 15/16 ובתחילת עונת 16/17, אותה סיים במדי היורדת ללאומית, קריית גת.


איידן (28, 2.04) החל את דרכו בליגת העל במכבי חיפה ובהמשך עבר גם במכבי ראשון לציון ועירוני נהריה, לפני שהגיע לראשונה להפועל תל אביב. הסנטר הישראלי רשם עם האדומים העפלה לפלייאוף וסדרה המרתקת מול הפועל ירושלים, תוך שהוא מעמיד ממוצע של 5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים לעומת 2.9 נקודות ו-2.1 ריבאונדים בליגה הסדירה.
 


את העונה שעברה הוא פתח בדרייב אין, אך לא זכה לקרדיט ועבר לקרית גת, בה תרם 1.7 נקודות ו-2.1 ריבאונדים. "אני שמח על חזרתו של איידן להפועל, ובטוח שהוא יוסיף לנו – על המגרש וביצירת המרקם הקבוצתי", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו.


דני פרנקו. ממשיך לעבות את הסגל
דני פרנקו. ממשיך לעבות את הסגל (עדי אבישי)


יו"ר המועדון רמי כהן הוסיף: "אנחנו ממשיכים לעבוד על בניית סגל איכותי לעונה הקרובה. דניאל התחבר מאוד להפועל בתקופה ששיחק אצלנו, אהוב על כולם, ואנחנו מאמינים שהחיבור המחודש יעשה טוב לדניאל ולקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי