הפועל ת"א הגישה חוזה לג'ף אלן, שמתלבט האם לשוב

ג'ף אלן
ג'ף אלן | עדי אבישי

האדומים הגישו לסנטר חוזה הכולל אפשרות לסיים את ההתקשרות במהלך העונה, השחקן מתלבט אם לשוב לקדנציה שלישית. אוהדי הקבוצה מחרימים את גביע ווינר: "עושים בנו שימוש ציני ובזוי"

(גודל טקסט)
 הפועל תל אביב החלה את הכנותיה לעונה הבאה עם שני זרים בלבד (טאי מקי ומאט האוורד), אולם בימים הקרובים עשוי להצטרף זר נוסף למועדון. אחרי מספר ימים של משא ומתן, הפועל תל אביב הגישה חוזה לג'ף אלן ובמועדון מקווים שהוא ישיב עליו בחיוב ויצטרף לקבוצה.


למרות זאת, כלל לא בטוח שהסנטר יסכים להצעה מאחר שהיא כוללת אפשרות של הקבוצה לסיים את ההתקשרות במהלך העונה, סיטואציה המעידה על חוסר האמון בו ואשר תציב אותו במבחן תמידי. בהפועל מסבירים כי הסעיף הנ"ל נועד לאפשר לקבוצה להחליפו בקלות במידה ויימצא שחקן איכותי יותר או שהגבוה האמריקני לא ירשים.




אלן (30, 2.01) הגיע לראשונה לאדומים בעונת 2012/13, עונת החזרה שלהם לליגת העל, אך נפצע וגמר את העונה לאחר עשרה משחקים. לאחר שהתאושש מהפציעה עבר לשחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ורשם ממוצעים נהדרים של 19.5 נקודות לצד 9.3 ריבאונדים. היכולת הטובה בליגת המשנה גרמה למכבי חיפה להחתימו עונה לאחר מכן, אך הוא שוחרר במהלכה לאחר שנתפס על-ידי המשטרה, יחד עם חברו דמונטז סטיט, כשהם מעשנים סמים לכאורה. לפני שנתיים שב אלן לקדנציה שניה בהפועל תל אביב והיה חלק מרכזי בסדרת רבע הגמר הצמודה עם הפועל ירושלים כשהוא תורם 13.6 נקודות לצד עשרה ריבאונדים בפלייאוף. אשתקד חתם בהפועל באר שבע מהלאומית והיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה.



פרנקו. ישיב את אלן לקדנציה שלישית במועדון? (עדי אבישי)


הקבוצה של דני פרנקו עוברת מתיחת פנים הקיץ לאחר הכישלון הצורם בשנה שעברה וכרגע יש בסגל הקבוצה שני זרים בלבד. עד כה החתימה הקבוצה את הזרים מאט הווארד וטייוויאן מקי, שמצטרפים לרפי מנקו, דניאל איידן ואייל שולמן שהצטרפו במהלך הקיץ. לעומתם, תמיר בלאט עזב את המועדון וכמוהו גם מתן נאור שירד לליגה הארצית לאחר פרידה משותפת. אדריאן בנקס נשאר במועדון, וכמוהו גם תומר גינת שחוזהו הוארך בעקבות היכולת הטובה אשתקד.


אוהדי הפועל תל אביב. מחרימים את גביע ווינר (עדי אבישי)
אוהדי הפועל תל אביב. מחרימים את גביע ווינר (עדי אבישי)


אוהדי הפועל ת"א מחרימים את גביע ווינר

ארגון האוהדים "אולטראס הפועל" החליט להחרים את משחקי גביע ווינר. בהודעה שהוציא הארגון נכתב: "קברניטי ענף הכדורסל החולה בראשות המנהלת ובעלי עניין אחרים החליטו להשתמש במועדון הכדורסל הפועל ת"א ובאוהדיו כבקרקס נודד, ולפעול באופן ציני, לא ספורטיבי, תוך כיפוף עקרונות שוויון ואחידות עת שיבצו את הקבוצה בגביע ווינר, זאת למרות שהקבוצה לא סיימה במיקום המקנה לה השתתפות בגביע ווינר. בהתאם לכך אנו קוראים לכל אוהדי הפועל תל אביב שלא להגיע למשחק הדרבי בגביע ווינר ולמשחקים הבאים בטורניר, במידה ואלו יתקיימו".

בהודעה מלינים האוהדים שקבוצתם כלל לא הייתה אמורה להשתתף במפעל ורק בשל רצון של ראשי מנהלת הליגה להכניס עניין היא שובצה לדרבי מול מכבי ת"א. "אנו מתנגדים נחרצות לשימוש הציני והבזוי שעושה המנהלת במועדון ובקהל אוהדי הפועל ת"א. ובתוך כך קוראים לכל האוהדים שלא להגיע למשחק הדרבי במסגרת גביע ווינר, ולמשחקים הבאים בטורניר, במידה ואלו יתקיימו. כמו כן, אנו מצפים מהנהלת הקבוצה לעמוד לצד אוהדיה, ולא להסכין עוד עם לוליינות לוגית הבאה לטייח מניעים ציניים, מסחריים ותועלתניים, שנוגדים את עקרונות היסוד עליו מתבסס כל ענף ספורט".


הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי