77:97 למכבי תל אביב על הפועל אילת במשחק ההכנה השני

דיאנדרה קיין עם פייר ג'קסון
דיאנדרה קיין עם פייר ג'קסון | מכבי תל אביב

צפו: הצהובים המשיכו לנצח והשלימו דאבל על החבורה של מאיר טפירו. דשון תומאס הצטיין, מנגד טאקר הוביל את אילת. זוסמן פתח בחמישיה של ספאחיה והפגין יכולת טובה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב רשמה ניצחון שני במשחקי ההכנה שלה כשגברה 77:97 על הפועל אילת, יומיים לאחר המפגש הקודם בין הקבוצות. ספאחיה פתח בחמישיה עם פייר ג'קסון, נוריס קול, יובל זוסמן, ג'ייק כהן וארט פרחוסקי, ואילו מאיר טפירו עלה עם ג'ורדן לויד, עמית שמחון, אלאנדו טאקר, דמיטריוס טרידוול ואייזק רוזפלט.


המשחק נפתח בקצב גבוה כשהצהובים מפעילים את פרחוסקי ששלט בצבע עם 8 נקודות, בזמן שאלאנדו טאקר שומר את אילת בתמונה עם יכולת מצויינת. הסקור הגבוה נמשך גם לאחר שכל החמישיה בצהוב הוחלפה, בזכות יכולת מרשימה של דשון תומאס שסיים את הרבע הראשון עם 12 נקודות, כששתי קליעות עונשין שלו קבעו 21:28 לאורחים.



הרבע השני נמשך בשליטה של מכבי כשקול התחיל להיכנס לעניינים וזוסמן קלע שתי שלשות. דקות ארוכות ללא סלי שדה מצד שתי הקבוצות נגדעו לאחר סל של ג'קסון. חטיפות של רול ודיברתולומיאו העלו את ההפרש ותוצאת המחצית הראתה 34:49 לצהובים לאחר שלשה של עמית שמחון.


קול, זוסמן ופרחוסקי מנצחים את אילת
קול, זוסמן ופרחוסקי מנצחים את אילת (מכבי ת"א)


הצהובים המשיכו ביכולת הטובה עם סל מהיר של זוסמן במתפרצת וכשפרחוסקי ממשיך להיות יעיל בצבע. הגנה חזקה של דיברתולומיאו הובילה לדאנק של תומאס. הפורוורד וג'קסון צברו נקודות בקצב גבוה, אבל קיפאון התקפי בהמשך הוביל לצמצום ההפרש והרבע השלישי נגמר בתוצאה 63:74 לצהובים. הרבע האחרון נפתח בצורה מהוססת אצל שתי הקבוצות אלא שהצהובים חזרו להגדיל את ההפרש בעזרת קליעות עונשין ושלשה של דיברתולומיאו. הגנה לוחצת הובילה לחטיפה של ג'קסון שהוסיף עוד שתי נקודות, ושלשה של עמית עבו סיימה את המשחק בתוצאה 77:97 לזכות מכבי תל אביב.



דשון תומאס הוביל את רשימת הקלעים עם 22 נקודות. פרחוסקי וג'קסון הוסיפו 13 כ"א ונוריס קול קלע 12. עוד קלעו: זוסמן 8, רול, כהן ודיברתולומיאו 7 כ"א, קיין 6 וטיוס 2. ג'ונה בולדן וכארם משעור לא נרשמו למשחק. בהמשך השבוע מכבי תל אביב תקיים משחקי אימון נוספים כשתשתתף בטורניר אלון בכפר תבור. לאילת קלעו: טאקר 22, לויד 19, שמחון 13, טרידוול 9, ברקוביץ' 7.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי