רמי כהן: נשחק בגביע ווינר, אם האוהדים יחרימו – נכבד את זה

דני פרנקו, רמי כהן, רביב לימונד
דני פרנקו, רמי כהן, רביב לימונד | אודי ציטיאט

יו"ר הפועל ת"א במסיבת העיתונאים לכבוד פתיחת העונה: "נכשלנו בעונה שעברה" , פרנקו: "בעונה שעברה לא הגעתי כי לא כל הדברים התאימו לי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים החגיגית לקראת פתיחת עונת 2017/18 בעוד כשלושה שבועות.


האדומים שינו לחלוטין את פניהם אחרי הכישלון בעונה שעברה. דני פרנקו מונה למאמן, הקפטן והסמל מתן נאור עזב כמו גם כל השחקנים הזרים. במקומם הגיעו דניאל איידן, טייווין מקי, רפי מנקו, אייל שולמן, מאט הווארד וג'ף אלן.





פרנקו: "הייתי במועדון הזה לפני הרבה שנים. כנראה אם לא הפועל ת"א לא הייתי היום מאמן כדורסל. עברתי פה הרבה דברים וזה הולך איתי לכל החיים. לי לא צריך לספר מה זה הפועל ת"א. אין מאמן שלא רוצה לעבוד פה. לא הייתי בה להפועל אם לא הייתי חושב שהמקום זה יכול לצמוח, בשבילי זה אתגר"


המשימה: "מאמן צריך לקחת חבורה של שחקנים ובני אדם ולהפוך אותם ליחידה שתהיה מזוהה עם המקום בו היא נמצאת. אנחנו רק בתחילת הדרך ויש לנו עוד מה לעשות, אבל אני נהנה להיות פה ולעבוד עם האנשים שנמצאים פה".


דני פרנקו. חוזר להפועל ת
דני פרנקו. חוזר להפועל ת"א (אודי ציטיאט)


למה לא הסכים לחזור בעונה שעברה: "אני לא אוהב להפסיק דברים באמצע. בעונה שעברה היה לי מאוד נוח איפה שהייתי, אחרי העומס בירושלים ובחיפה. ישבתי עם הפועל וזה לא קרה כי חשבתי שהדברים היו צריכים להיות אחרת. כשהגיעה ההצעה בקיץ לא היה לי ספק שזה המקום בשבילי".



הזרים: "אני לא יודע מה היה פה בעונה שעברה. אני חיפשתי זרים שמתאימים למה שאני חושב שצריך להיות בהפועל ת"א ושהקהל ירגיש איתם בנוח. שלושה כאלה כבר יש פה היום. הם השחקנים של קבוצה, לא כאלה שמחפשים את עצמם ואת הסטטיסטיקה האישית שלהם. יש לנו שחקנים ישראלים טובים מאוד שצריכים זרים שיתלכדו איתם".



הצעירים: "הכי קל לקחת שחקנים צעירים ולזרוק אותם למגרש. אבל הם צריכים לעבור התאמה פיזית לליגה עם זרים וגדלים אחרים. המועדון הפיק לקח והוא להכין תוכנית לצעירים עם אופק. אם אוכל לעזור לאחד מהצעירים להפוך לשחקן משמעותי אשמח מאוד".


רמי כהן. מודה בכישלון בעונה שעברה (אודי ציטיאט)
רמי כהן. מודה בכישלון בעונה שעברה (אודי ציטיאט)


היו"ר רמי כהן: "הצלחתי להביא את דני פרנקו בפעם השלישית שניסיתי. לרביב לימונד מגיע יותר מכולם להיות הקפטן. זו שנה עשירית שלנו מאז ההקמה מחדש. בכל היעדים החברתיים, מעבר לכדורסל, הצלחנו לעמוד. לצד זה, הצלחנו לעמוד ביעדים של להיות קבוצה מובילה בליגת העל תוך כדי שילוב שחקנים צעירים. אנחנו רוצים להציג השנה כדורסל אנרגטי ומחויב כמו הכדורסל המוכר של הפועל ת"א".



הטעויות המקצועיות בעונה שעברה: "תשע שנים רק גדלנו והתפתחנו, והעונה שעברה זו הפעם הראשונה שהלכנו אחורה. נכשלנו וזה היה לא טוב. נלמד מזה. הדברים העיקריים שלמדנו: קודם כל לא להציב מטרות שאם לא קורות זה אסון. בעונה שעברה היה לנו חומר שחקנים לפיינל פור, והיינו בלחץ כדי לעמוד בזה. הדבר השני זה סבלנות. חזרנו לעבוד כמו בעבר – בשקט ובשיקול דעת. אנחנו לא רצים להרפתקאות".  


המחאה של האוהדים נגד המנהלת: "ההרגשה שלהם היא שמסמנים מטרה – דרבי או משחק נגד הפועל ומתאימים את שאר הדברים בשביל זה. יש משהו בהרגשה שלהם. המנהלת עמדה בתנאים שלנו, ולכן אין לנו על מה להלין. אם מישהו היה עושה משהו לא כשיר היינו הראשונים לצעוק. אני מסכים שההיגיון עקום. אנחנו נשחק בגביע ווינר, ואם האוהדים יחליטו להחרים נכבד את זה".


המצב הכלכלי: "המצב הוא כמו בעונה שעברה. בגלל שסיימנו את הסיבוב השני במקום השביעי היה לנו הפסד כלכליים, אבל עברנו את זה. בסוף הכל תלוי בהישגים".


המטרות: "אנחנו רוצים להחזיר את הפועל לצמרת, אבל אנחנו לא לחוצים שזה יקרה כבר בחודשים הקרובים. זה לא סוד שמאוד רצינו את דני פרנקו. חיפשנו דמות שתהיה בעל הבית על הפרקט ותיקח אחריות על מה שקורה. זה לא גורע מאף אחד אחר שהיה פה".


על תמיר בלאט: "אני אוהב את תמיר, הוא ילד מקסים. ההחלטה הייתה שלו. הייתה לו אופציית יציאה והוא והסובבים אותו עשו את השיקולים שלהם והחליטו לעזוב. אני מאחל לו שיצליח".


רביב לימונד. מקווה להיות בריא (אודי ציטיאט)
רביב לימונד. מקווה להיות בריא (אודי ציטיאט)


רביב לימונד: "אחרי שלא שיחקתי תקופה ארוכה יש לי הרבה מה להשלים מבחינת כושר וחדות. צר לי שלא הייתי חלק מהנבחרת ושהקמפיין לא הלך כמו שציפו".


המטרות
: "חשוב לי שהפועל תהיה קבוצה טובה ומנצחת, לא שום דבר אחר. אני מאמין שאמצא את המקום שלי בתוך הדבר הזה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי