הפורוורד היווני סטראטוס פרפרוגלו חתם בירושלים

סטראטוס פרפרוגלו
סטראטוס פרפרוגלו | אתר רשמי

פרפרוגלו שיחק בעונה שעברה בברצלונה וזכה שלוש פעמים ביורוליג. קציקאריס: "יותר מהכל סטראטוס יודע מה דרוש כדי לנצח". האוול (15 נק') ודייסון (14) בלטו ב-88:96 על בילבאו במשחק הכנה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה הלילה (חמישי) על צירופו של סטראטוס פרפרוגלו. הפורוורד היווני בן ה-33 (2.03 מ') זכה שלוש פעמים ביורוליג, פעמיים עם פנאתינייקוס ופעם עם ברצלונה. בעונה שעברה שיחק פרפרוגלו בבארסה ורשם 6.4 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע ביורוליג.

"מאוד נרגשים להחתים את פרפרוגלו", אמר המאמן פוטיס קציקאריס בהודעה הרשמית, "מדובר בשחקן שזכה בשלושה תארי יורוליג ויוסף לנו איכות, ניסיון ועומק. התוספת שלו תתרום לכימיה הקבוצתית שלנו, ויותר מהכול הוא יודע מה דרוש כדי לנצח".

מוקדם יותר הערב גברה ירושלים 88:96 על  בילבאו באסקט ואיזנה ל-2:2 את מסע משחקי ההכנה שלה. שחקניו של פוטיס קציקאריס, אקס מאמן הקבוצה הספרדית, הובילו מתחילת המשחק ונראו טוב יותר גם באספקט ההגנתי וגם בהתקפי.


טימור ואוחיון. ירושלים מתחילה להתחבר (אתר רשמי בילבאו)

התוצאה מעט מרמה משום שירושלים כבר הוליכה 50:67 בסוף הרבע השלישי ובילבאו הצליחה לסגור לפער דו ספרתי רק בגארבג' טיים. לא פחות מתשעה שחקנים נרשמו על הלוח לזכות האלופה.


קלעו לירושלים:
ריצ'ארד האוול 15 נקודות, ג'רום דייסון 14, אלן אומיץ' 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, בר טימור 11 נקודות ו-7 אסיסטים, קרטיס ג'רלס 9 נקודות, ליאור אליהו (7 ריבאונדים) ואוסטין דיי 8 נקודות כ"א, יותם הלפרין 7 נקודות, יוגב אוחיון 6 ואיגור מאיור 5. הרבו לבילבאו:  לוסיו רדיבו 24 נקודות, דיאן טודורוביץ' 13,

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי