ספאחיה לאחר הניצחון הדרמטי: הראינו אופי וקשיחות

מכבי ת"א
מכבי ת"א | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמן מכבי תל אביב בעקבות ה-100:101 על קאזאן במשחק ההכנה הראשון של הצהובים מול יריבה אירופית: "רוצה לברך את השחקנים על המאמץ האדיר. לא שיחקנו את הכדורסל הטוב ביותר"

(גודל טקסט)

 זה היה קשה, היא כמעט הפסידה, אבל מכבי תל אביב השיגה הערב (שישי) את ניצחונה הרביעי במשחקי ההכנה, במפגש הראשון עם יריבה אירופית. הצהובים גברו אחרי הארכה 100:101 על אוניקס קאזאן בטורניר כרתים ועלו לגמר שייערך ביום ראשון נגד אולימפיאקוס שגברה על הכוכב האדום בלגרד 56:70. הצהובים עומדים כעת על מאזן של ארבעה ניצחונות מול הפסד בודד במשחקי ההכנה.

המאמן נבן ספאחיה סיכם: "אני רוצה לברך את השחקנים על המאמץ האדיר שהם השקיעו הערב. לא שיחקנו את הכדורסל הטוב ביותר אבל הראינו אופי וקשיחות. לא ויתרנו על המשחק גם כשערכנו שינויים תוך כדי המשחק".

ניתוח המשחק: "ברבע הראשון עשינו התאמות לאגרסיביות ובחצי השני כבר שיחקנו כדורסל יותר טוב. זה משחק קדם עונה ואנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו אוהבים את העובדה שניצחנו, אבל אני אוהב את האישיות והמאמץ שהבאנו, הרבה יותר מאשר הניצחון עצמו. ויתרנו על יותר מדי ריבאונדים. הם קלעו בחצי הראשון 13 נק' מריבאונד התקפה ו-13 נק' מאיבודים וזה משהו שנרצה לשפר. 26 נק' מ-2 הפרמטרים האלה זה יותר מידי. אנחנו רוצים לשחק בגישה הנכונה 40 נק'. כרגע אנחנו לא משחקים עדיין משחק שלם ברמה אחידה והמטרה שלנו היא להגיע לרמה אחידה לאורך כל המשחק ואנחנו נגיע לשם".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי