הרצליה פותחת עונה מול אוסטרוב במוקדמות היורופקאפ

מיקי גורקה
מיקי גורקה | צילום: עדי אבישי

הקבוצה מהשרון תארח ביום ראשון את המועדון הפולני במסגרת הסיבוב הראשון של המפעל

(גודל טקסט)

 בני הרצליה תפתח מחר (ראשון, 19:30) את עונת המשחקים 2017/18 כשתארח את אוסטרוב הפולנית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ. כזכור, המועד המקורי לשלב המוקדמות הראשון נפל על ערב ראש השנה אך הנהלת הקבוצה עשתה מאמצים גדולים כדי להימנע מלשחק במהלך החג והגיעה להסכמה עם היריבה הפולנית והנהלת המפעל לדחייתו.

הקבוצה מהשרון תארח את אוסטרוב באולם היובל וביום חמישי הקרוב יתקיים משחק הגומלין בפולין כשהמנצחת במפגש הכפול תתמודד על הכרטיס לשלב הבתים עם פורטו.

בני הרצליה ומאמנה מיקי גורקה השלימו בשבוע שעבר את הסגל שלה לעונה הבאה עם צירופו של עמית ארליך והשארתו של די. ג'יי שארפ. במועדון הצליחו לשמור על המשכיות עם שלושה זרים – טוריאן גרין, חליל קאנסביץ' וג'ף אדריאן, שממשיכים מהעונה שעברה, אליהם הצטרפו הזרים דומיניק ארצ'י ואקסבייר ת'יימס וכן המתאזרח סם סינגר ושון דוסון שהגיע בחוזה לשנתיים.

בהרצליה שהתמודדה גם אשתקד במפעל האירופי, מייחסים חשיבות רבה ליורופקאפ. "אנחנו שואפים להגיע הכי גבוה שאפשר ולתקוע יתד בכדורסל הישראלי כמו בשנה שעברה", אמר הבעלים לני רקאנטי שהוסיף: "אנחנו רוצים להגיע לפחות לחצי גמר הגביע ובאירופה לפחות לשלב הבתים שני. המתכונת השתנתה ויש לנו סיבובים מוקדמים מול קבוצות לא קלות ואני מקווה שנצלח אותם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי