הפועל חולון גברה על לטינה האיטלקית 79:91

הולוואי
הולוואי (דודי אוחיון) | צילום: מנהלת הליגה

החבורה של דן שמיר התאוששה מההפסד אתמול לאבלינו בעזרת 18 נקודות ו-6 אסיסטים של טו הולוואי, גם וולדן סיפק 18 נקודות. במשחק נוסף נהריה ניצחה את מכבי ראשל"צ 63:79

(גודל טקסט)

יממה לאחר שהפסידה לאבלינו, הפועל חולון שבה לנצח הערב (ראשון) כשגברה 79:91 על לטינה האיטלקית, במסגרת המשחק על המקום השלישי בטורניר ההכנה "ויטו לפורו" המתקיים באיטליה.

חולוניה עלתה ליתרון בשלב מוקדם במשחק וסיימה את הרבע הראשון בתוצאה 14:30, כשעד המחצית היא ממשיכה להגדיל את ההפרש שהגיע ל-22 נקודות בהפסקה (30:52). רבע שלישי טוב של האיטלקים עוד הקטין את ההפרש כשקבוצתו של דן שמיר לא מצאה פתרונות הגנתיים, אבל חולון חזרה לעצמה ברבע האחרון וניצחה 79:91 בסיום בקרב על המקום השלישי בטורניר.

טו הולוואי בלט גם הפעם ברשימת הקלעים עם 18 ושישה אסיסטים. קורי וולדן סיפק גם הוא 18 נקודות, בעוד טיישון תומאס רשם דאבל דאבל עם 17 נקודות ועשרה ריבאונדים. ג'ו אלכסנדר סגר רשימה של ארבעה שחקנים בספרות כפולות עם 10 נקודות, שקלע באחוזים מושלמים מהשדה.

המאמן דן שמיר אמר בסיום: "אסור לנו לתת לקבוצה לחזור נגדנו למשחק אחרי שאנחנו מובילים ב-25 נקודות, ואנחנו צריכים להיות יותר טובים ומדויקים כדי שזה לא יקרה לנו. נמשיך לעבוד ולהתקדם מיום ליום".

במשחק נוסף שנערך הערב ניצחה עירוני נהריה את מכבי ראשון לציון 63:79. אלכס יאנג ודנזל ליווינגסטון הובילו את הקבוצה מהצפון עם 13 נקודות כל אחד, כשקורי וובסטר הוסיף 11 משלו. יפתח זיו, עוסמאן דרמה וסטו דאגלס קלעו 10 נקודות כל אחד.

אריק אלפסי. ניצחון מרשים לצפונים (ערן לוף)
 אריק אלפסי. ניצחון מרשים לצפוניים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי