פרנקו התעמת עם השופטים: "באים מהבית עם דעות קדומות"

דני פרנקו
דני פרנקו | לירון מולדובן

הרוחות סערו בהפועל תל אביב לאחר ההפסד 81:80 בדרבי כשהמאמן זעם על השיפוט. אוהדי הקבוצה קיללו את מאמן הכושר של הצהובים, מקניל ינחת בהמשך השבוע. גינת: "חשוב לנו לקחת את המועדון לצמרת הכדורסל הישראלי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

זה היה קרוב, אבל הפועל תל אביב הפסידה אמש (ראשון) 81:80 למכבי תל אביב בדרבי שהתקיים במסגרת רבע גמר גביע ווינר. האדומים פתחו את המשחק בסערה ועלו ליתרון מהיר שעמד בשיאו על 16 הפרש כבר ברבע הראשון בזכות יכולת התקפית משובחת של טייווין מקי והגנה חזקה של הגבוהים. אלא שככל שהדקות חלפו ההפרש הצטמק והאדומים הפסידו בסיום לאחר שהתעייפו מהמאמץ האדיר שהשקיעו במהלך המשחק. הפועל שיחקה עם שלושה זרים בלבד, כששחקן הרכש החדש ג'רל מקניל, צפוי לנחות בארץ בהמשך השבוע ולהעמיק את הרוטציה של הקבוצה.

למרות שזה היה משחק אימון בלבד, בהפועל ת"א לקחו קשה את ההפסד. בסיום ההתמודדות חלק מאוהדי הקבוצה קיללו את מאמן הכושר של הצהובים רגב פנאן וניסו להתעמת איתו כשעבר לידם בדרכו לחדר ההלבשה. במכבי ת"א זעמו על היחס האלים וגם אנשי האבטחה פנו לראשי האדומים כדי שיטפלו במקרה וירגיעו את הרוחות, אולם יושב ראש האדומים רמי כהן ביטל זאת בזלזול בטענה שמדובר באוהד אחד בלבד ואין טעם לעשות מזה עניין.

המתח בקבוצה היה מצוי גם בצוות המקצועי כשהמאמן דני פרנקו רתח בסיום על השופטים והתעמת איתם בדרכם לחדר ההלבשה. "אתה חושב שאתה תמיד צודק", אמר לאחד מהם ובהמשך גם סינן קללה עסיסית. בהמשך הוא ניצל את הבמה ותקף אותם גם במסיבת העיתונאים: "יש שופטים שבאים ושורקים מה שהם רואים ויש שופטים שבאים מהבית עם דעות קדומות. אין לי פתרון נגד זה".

"פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד. היינו אגרסיביים, לחצנו את הכדור ומנענו מהם לשחק את הכדורסל שהם רצו לשחק", ניתח תומר גינת בסיום, "במחצית השנייה הם חזרו לעצמם ובסוף עשינו כמה טעויות קטנות שנתנו להם את המשחק. היינו במשחק עד הסוף, כולל כדור במהלך האחרון, וזה לא הלך. לכל השחקנים שנשארו פה מהשנה שעברה מאוד חשוב לקחת את המועדון לצמרת של הכדורסל הישראלי".

אוהדי הפועל תל אביב. לא הגיעו הרבה (לירון מולדובן)
אוהדי הפועל תל אביב. לא הגיעו הרבה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי